Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Den får mer enn nok fuel :) har tunet mange gassere og totaktere ila. Livet så kjenner veldig godt til når den gjerne skulle ha litt mer bensin. Slik jeg har tunet den nå, så får den mer enn nok suppe, på full gass så drukner den ørlite etter en stund. Så den får mer enn nok. Når motoren blir skikkelig god og varm, har den lett for å bli litt sur. Så mer enn nok.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Gratulerer med ny sykkel. Jeg som var sikker på at du endte opp med en K75 som vintersykkel.
Fått kjørt noe RS i det siste?
Fått kjørt noe RS i det siste?
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
K75 hadde vært et mye mer komfortabelt valg, for denne Jawaen kjøres hardt når man banker motorveien hjem. Kjører det den makter omtrent hele tiden. Blir litt som å kjøre moped, bortsett fra at den går bedre enn en gjennomsnitts lettsykkel.
Fant ut at med vinterkjøring, så må man finne noe som er veldig billig og som det ikke er så farlig med. Skulle jeg kjøpt en K75 i god stand måtte man nok gange kjøpesummen på tre. I tillegg er Jawaen overraskende god å kjøre, og i tillegg svært lett!
Fant ut at med vinterkjøring, så må man finne noe som er veldig billig og som det ikke er så farlig med. Skulle jeg kjøpt en K75 i god stand måtte man nok gange kjøpesummen på tre. I tillegg er Jawaen overraskende god å kjøre, og i tillegg svært lett!
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Ja, sikkert lurt med noe man tåler se ruste litt også. Blir spennende å høre hvordan det går med vinterkjøring utover.
Hvordan er RSen din for lyder? (Box o' rocks). Syns min har litt i overkant mye lyder tidvid. En lyd er clutchutløseren som rasler litt i nøytral med clutchen ute. En annen er selve box o' rocks lyden på 800-1000 o/min som forsvinner når sykkelen får litt mer turtall. Ellers har jeg en udefinerbar lyd på motorbrems, høres ikke direkte uriktig ut, men den er der.
Motoren går godt å bruker 0.5l olje på 3-4000km. Kjører på castrol gtx 10w-40. Grunnen til at jeg spør er at jeg kjørte uten øreplugger en tur, ble litt sjokkert over hvor mye støy der er. Bør kanskje plugge i pluggene å slutte å bekymre seg :)
Byttet du kjedestrammere (skinnene) i vinter?
Hvordan er RSen din for lyder? (Box o' rocks). Syns min har litt i overkant mye lyder tidvid. En lyd er clutchutløseren som rasler litt i nøytral med clutchen ute. En annen er selve box o' rocks lyden på 800-1000 o/min som forsvinner når sykkelen får litt mer turtall. Ellers har jeg en udefinerbar lyd på motorbrems, høres ikke direkte uriktig ut, men den er der.
Motoren går godt å bruker 0.5l olje på 3-4000km. Kjører på castrol gtx 10w-40. Grunnen til at jeg spør er at jeg kjørte uten øreplugger en tur, ble litt sjokkert over hvor mye støy der er. Bør kanskje plugge i pluggene å slutte å bekymre seg :)
Byttet du kjedestrammere (skinnene) i vinter?
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Lyden på tomgang er helt klart tilstede, men ikke mer enn normalt vil jeg si. Er ikke hver dag det rakler mye, men noen dager rakler det skikkelig. Når man trykker inn clutchen blir det jo så og si borte?
Når det gjelder motorbrems skal det vel i utgangspunktet være ganske stille! Jeg har ingen lyder annet enn at motoren går.
Ja, bytta skinnene i vinter, samt kjede!
Jeg kjører på BMW Advantec Pro olje 15w50(så litt på den tykke siden) og det funker fint. Tipper den brenner noe rundt 0,5 liter pr. 10 000km. Skal sies at 97-modellene bruker mer olje. nye stempler fra 98 grunnet oljeforbruket var såpass merkbart.
Når det gjelder motorbrems skal det vel i utgangspunktet være ganske stille! Jeg har ingen lyder annet enn at motoren går.
Ja, bytta skinnene i vinter, samt kjede!
Jeg kjører på BMW Advantec Pro olje 15w50(så litt på den tykke siden) og det funker fint. Tipper den brenner noe rundt 0,5 liter pr. 10 000km. Skal sies at 97-modellene bruker mer olje. nye stempler fra 98 grunnet oljeforbruket var såpass merkbart.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Lyden blir borte når jeg trør inn clutchen. Noe lyd er det på tomgang før man får opp turtall. Man kan lese hvorfor her:
http://www.i-bmw.com/showthread.php?t=57772
Jeg vurderer en skikkelig runde i vinter. Må bynne å tenke på hvor langt jeg skal dra det. Lyden på motorbrems kan være noe annet som vibrerer eller tar borti. Har luket ut og fikset lyder fra speilglass, tanklokk, nye skruer i kåpe og noen andre småting.
En litt tykkere olje kan også prøves neste gang.
http://www.i-bmw.com/showthread.php?t=57772
Jeg vurderer en skikkelig runde i vinter. Må bynne å tenke på hvor langt jeg skal dra det. Lyden på motorbrems kan være noe annet som vibrerer eller tar borti. Har luket ut og fikset lyder fra speilglass, tanklokk, nye skruer i kåpe og noen andre småting.
En litt tykkere olje kan også prøves neste gang.
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Da var nye dekk bestilt. Metzeler Roadtec 01. Blir spennende å prøve disse.
Metzeler Roadtec Z8 har tålt mye forskjellig kjøring. Alt fra kjøring i Sverige på grov asfalt til kjøring på vått og på tørt.
Ifm. Sverigeturen i Juni, opplevde jeg ila 140 mil i regn kun en liten glipp på begge dekk samtidig ved Bjørkelangen på vei hjem.
I tillegg har det vært lite trapping til tross for de daglige rundt 10 milene på motorvei.
Har kjørt ca. 16 000km på settet, og det er ikke verst.
Metzeler Roadtec Z8 har tålt mye forskjellig kjøring. Alt fra kjøring i Sverige på grov asfalt til kjøring på vått og på tørt.
Ifm. Sverigeturen i Juni, opplevde jeg ila 140 mil i regn kun en liten glipp på begge dekk samtidig ved Bjørkelangen på vei hjem.
I tillegg har det vært lite trapping til tross for de daglige rundt 10 milene på motorvei.
Har kjørt ca. 16 000km på settet, og det er ikke verst.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Roadtec 01 blir nok også bra! Sto noe om Mitas lenger opp... Skrekk og gru!
- BC45
- Innlegg: 621
- Registrert: 24 mai 2017, 18:37
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800
- Bosted: Bærum
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Roadtec 01 blir nok mine neste dekk også. Fint hvis du kan skrive noen ord om dekkene når du ha kjørt på dem en stund.FredrikE24 skrev: 31 aug 2017, 20:51 Da var nye dekk bestilt. Metzeler Roadtec 01. Blir spennende å prøve disse.
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Mitas ja, på Jawa'n. Skal i tillegg pigges til vinterbruk.ZZR-Erling skrev: 31 aug 2017, 21:57 Roadtec 01 blir nok også bra! Sto noe om Mitas lenger opp... Skrekk og gru!
På Jawaen funker nok det fint.
På BMWen er bare det beste godt nok. Jeg har hørt mange er fornøyd med Michelin PR3 og 4, men mine opplevelser med 3'ern gjør at det ikke er aktuelt å velge.
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Godt å høre at lyden er noe lik. Hadde sykkelen på diagnose hos Mc Tuning og ba de høre litt på sykkelen. Ingenting å tenke på var beskjeden.
Det rare er at K100'en høres mye bedre ut. :)
Det rare er at K100'en høres mye bedre ut. :)
BMW K1 1991 og BMW K100RS 1992
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Tok av venstre sidedeksel på Jawaen igår. Tok ut clutchen og skrudde av drevet på veiva. Skifta primærkjedet og satt alt sammen igjen.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Får vel komme med en oppsummering av sesongen på K'en snart. Har ikke fått kjørt like mye som ønsket, men noe har det blitt. Skal jeg tippe ender vi opp på 16 000km i år. Utover å skifte begge dekk har jeg ikke rørt en skrue.
Jawaen er skrudd i biter, blir skifte av div. lagre og kjede + drev før jeg sier at vintersesongen skal starte. I tillegg skal nye piggdekk på plass. Vurdere også å ta av sylindrene og skifte pakninger da luringen som har satt sammen motoren sist ikke brukte pakninger, men pakningssilikon. Det lekker mellom sylinder og topp.
Jawaen er skrudd i biter, blir skifte av div. lagre og kjede + drev før jeg sier at vintersesongen skal starte. I tillegg skal nye piggdekk på plass. Vurdere også å ta av sylindrene og skifte pakninger da luringen som har satt sammen motoren sist ikke brukte pakninger, men pakningssilikon. Det lekker mellom sylinder og topp.
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Fikk brukt helga litt på Jawaen.
Har bestilt opp nye drev og kjede, kjedegang/slanger, kasetten rundt framdrev(kompletterer det lukkede kjedesystemet), nytt bakhjulslager og foringer. Noen nye clutchdeler og div. Delene er utrolig billige..
Hadde litt problemer med at sykkelen gikk kun på en sylinder i høst. Noe overslag ved stiftene. Ved feilsøking gikk motoren på tomgang på en sylinder en stund. Da jeg fant feilen antente all bensin som gikk i eksosen på en gang med et helt sinnsykt smell.. Så høyt at jeg mista hørselen et kvarters tid på ene øret.. Samtidig fikk lyddempern i potta et ordentlig trykk så den fløy ut og innmaten fikk seg en trøkk.
Fikk det sånn halvveis på plass der og da, men har skranglet mye i potta siden.
Tok derfor ut innmaten i potta, retta opp de blåste bitene og lagde nye pakninger fra scratch og satt sammen igjen. Flott resultat! :)
På sikt funderer jeg på å bygge den delvis om til en Jawa Tramp. En slags hybrid-tramp. Rett og slett for at den skal være bedre til min type bruk. Høyere bakkeklaring, lenger fjæringsvei etc.
Jawa Tramp

Liker imidlertid Jawa 640 stilen bedre, så vi får se!

Har bestilt opp nye drev og kjede, kjedegang/slanger, kasetten rundt framdrev(kompletterer det lukkede kjedesystemet), nytt bakhjulslager og foringer. Noen nye clutchdeler og div. Delene er utrolig billige..
Hadde litt problemer med at sykkelen gikk kun på en sylinder i høst. Noe overslag ved stiftene. Ved feilsøking gikk motoren på tomgang på en sylinder en stund. Da jeg fant feilen antente all bensin som gikk i eksosen på en gang med et helt sinnsykt smell.. Så høyt at jeg mista hørselen et kvarters tid på ene øret.. Samtidig fikk lyddempern i potta et ordentlig trykk så den fløy ut og innmaten fikk seg en trøkk.
Fikk det sånn halvveis på plass der og da, men har skranglet mye i potta siden.
Tok derfor ut innmaten i potta, retta opp de blåste bitene og lagde nye pakninger fra scratch og satt sammen igjen. Flott resultat! :)
På sikt funderer jeg på å bygge den delvis om til en Jawa Tramp. En slags hybrid-tramp. Rett og slett for at den skal være bedre til min type bruk. Høyere bakkeklaring, lenger fjæringsvei etc.
Jawa Tramp

Liker imidlertid Jawa 640 stilen bedre, så vi får se!

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Jeg sliter med tenninga på Jawaen for tiden. Får den ikke alltid til å gå på den ene sylindern. Problemet er at jeg aner ikke helt hvor problemet ligger. Forrige eier bygde om tenninga til en halv-elektronisk løsning som jeg ikke helt har troen på.
Den benytter stiftene til å gi "styrepulser" på riktig tenningsstidspunkt. Fine greier, for da går det ikke høyspent gjennom stiftene, men blir liksom litt halvveis. Jeg prøver å finne feilen, men famler helt i blinde. Etter å ha rota en times tid, så tok jeg ut pluggen og tok en runde med stålbørsten, brått så gikk den på begge. Jeg aner jo ikke når den begynte å tenne ordentlig på sylinderen og hva jeg gjorde.
Jeg må få sykkelen klar til vintern så fort som mulig, tenker den kommer fortere enn man kan ane.
Den benytter stiftene til å gi "styrepulser" på riktig tenningsstidspunkt. Fine greier, for da går det ikke høyspent gjennom stiftene, men blir liksom litt halvveis. Jeg prøver å finne feilen, men famler helt i blinde. Etter å ha rota en times tid, så tok jeg ut pluggen og tok en runde med stålbørsten, brått så gikk den på begge. Jeg aner jo ikke når den begynte å tenne ordentlig på sylinderen og hva jeg gjorde.
Jeg må få sykkelen klar til vintern så fort som mulig, tenker den kommer fortere enn man kan ane.
Sist redigert av FredrikE24 den 29 okt 2017, 17:49, redigert 1 gang totalt.
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Ja, den gjør kanskje det. Er-4 her nå. Blefjell i Numedal. Stiger trolig til +8 iløpet av dagen.
- Stian87
- Innlegg: 2038
- Registrert: 14 mai 2016, 23:18
- Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
- Bosted: Ski
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
tror jeg du har rett i, vått på bakken og 3 grader i dag. Kjørte til jobb, men var svært skeptisk, vi får se hvordan det arter seg, oktober er nok uansett siste måned for meg.
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Kjører BMWen fremdeles. Var på kanten til upasselig idag. Da det var is mange steder fra start til slutt på vei til jobb. Tok det helt med ro, men ikke særlig artig.
Traff på én annen motorsyklist idag. En Africa Twin. Han sa han synes det var skummelt selv, piggdekka lå klare :)
Vi slo av en prat på et rødt lys på Mosseveien i morges.
Etter flere uker i all slags vær, så gav jeg sykkelen en vask.
Jawaen bygger jeg om tenninga på i disse dager. Håper på å få den klar til Mandag!!
Traff på én annen motorsyklist idag. En Africa Twin. Han sa han synes det var skummelt selv, piggdekka lå klare :)
Vi slo av en prat på et rødt lys på Mosseveien i morges.
Etter flere uker i all slags vær, så gav jeg sykkelen en vask.
Jawaen bygger jeg om tenninga på i disse dager. Håper på å få den klar til Mandag!!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Brukt Fredag, Lørdag og dagen idag på å bygge om tenninga på Jawaen.
Renska opp i det elektriske anlegget, det er skjøter og dårlige koblinger overalt. Ble derfor først fokus på å rive alt fra den gamle tenninga. Så ble det å delvis pynte på og delvis nytt el-anlegg. Nye ledninger og alle skjøter og koblinger ble loddet. Ingen vits å klemme på kabelsko når man kan få en potensiell feilkilde i saltsuppa i vinter. Da er det kun lodding som gjelder.
Tenninga er en modifisert motorsagtenning, helt kontaktfri. Sitter en sensor montert inn langs kanten på et svinghjul som passer på motoren, svinghjulet har to "humper", hver gang en hump passerer sensoren tenner pluggene. Er da to humper med 180 graders mellomrom.
Ladingen er plassert på innsiden av svinghjulet på en tilpasset adapterplate. Koblet til en spenningsregulator, hvor en ledning er koblet gjennom ladelampa i dashen.
Dette ble en suksess! Ble å sette på styremuffene og en langtur idag!
Renska opp i det elektriske anlegget, det er skjøter og dårlige koblinger overalt. Ble derfor først fokus på å rive alt fra den gamle tenninga. Så ble det å delvis pynte på og delvis nytt el-anlegg. Nye ledninger og alle skjøter og koblinger ble loddet. Ingen vits å klemme på kabelsko når man kan få en potensiell feilkilde i saltsuppa i vinter. Da er det kun lodding som gjelder.
Tenninga er en modifisert motorsagtenning, helt kontaktfri. Sitter en sensor montert inn langs kanten på et svinghjul som passer på motoren, svinghjulet har to "humper", hver gang en hump passerer sensoren tenner pluggene. Er da to humper med 180 graders mellomrom.
Ladingen er plassert på innsiden av svinghjulet på en tilpasset adapterplate. Koblet til en spenningsregulator, hvor en ledning er koblet gjennom ladelampa i dashen.
Dette ble en suksess! Ble å sette på styremuffene og en langtur idag!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Jawaen tar meg til og fra jobb, men som nevnt tidligere, så kjører jeg mye sykkel rundt i byen i jobb.
Da må man ha pakkemuligheter.
Derfor fikk jeg tak i et av de aller siste koffertsettene til Jawa 350 i Norge ink. Bagasjebærer.
Stilige egentlig, en del skruing for å få stativet på plass, men meget solid!
Mottatt Continental TKC80 til å kjøre med i vinter. Legger vel om i helga og prøvekjører før de pigges.
Måtte også bytte til en Jawa 634 clutch da 638/640 clutchen ikke holder mål. Så nå er den ganske god å kjøre.
I tillegg har man Biltema-styremuffer på, og det hjelper på kulda! :)
Da må man ha pakkemuligheter.
Derfor fikk jeg tak i et av de aller siste koffertsettene til Jawa 350 i Norge ink. Bagasjebærer.
Stilige egentlig, en del skruing for å få stativet på plass, men meget solid!
Mottatt Continental TKC80 til å kjøre med i vinter. Legger vel om i helga og prøvekjører før de pigges.
Måtte også bytte til en Jawa 634 clutch da 638/640 clutchen ikke holder mål. Så nå er den ganske god å kjøre.
I tillegg har man Biltema-styremuffer på, og det hjelper på kulda! :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Fikk satt på nye Continental TKC80 dekk framme og bak idag. I dimensjonen 3.25-18 og 3,50-18.
Vi ser en Jawa 350 nærmer seg vinteren godt forberedt! Nå venter jeg bare på pigger i postkassa og litt mer lys.
Jeg funderer på å lage meg en plate av aluminium i front for å skjerme for vind og ikke minst saltsuppe på legger og føtter.
Et "vakum" bak plata vil gi noe varme også som surrer rundt bena.
Vi ser en Jawa 350 nærmer seg vinteren godt forberedt! Nå venter jeg bare på pigger i postkassa og litt mer lys.
Jeg funderer på å lage meg en plate av aluminium i front for å skjerme for vind og ikke minst saltsuppe på legger og føtter.
Et "vakum" bak plata vil gi noe varme også som surrer rundt bena.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- E-strom
- Innlegg: 642
- Registrert: 08 apr 2012, 11:33
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS og DRZ400S
- Bosted: Trondheim
- Kontakt:
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Hvilke har du kjøpt?
Jeg er blitt anbefalt "Best Grip" - mine Trelleborg Army Special har blitt piggfrie på midten...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle

Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html
- FredrikE24
- Innlegg: 5032
- Registrert: 24 apr 2016, 18:53
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
- Bosted: Nordre Follo
Re: Fredriks BMW-blogg "Flying Brick" K1200RS + Jawa 350
Ebays billigste sort
Skal bli spennende å se hvor lenge de varer.
Jeg har bestilt såpass mange at jeg regner med å sette i pigger der det etterhvert forsvinner. Uansett er det som regel asfaltkjøring jeg driver med. Derfor har jeg gått for personbilpigger denne gangen.


Skal bli spennende å se hvor lenge de varer.
Jeg har bestilt såpass mange at jeg regner med å sette i pigger der det etterhvert forsvinner. Uansett er det som regel asfaltkjøring jeg driver med. Derfor har jeg gått for personbilpigger denne gangen.