Men skyld ikke på meg,kanskje en av naboene...

Intruder skrev:Hvorfor ikke tenne i soffan og hele garasjen,da får du ny ferdigryddet garasje og kanskje litt attpå....?![]()
Men skyld ikke på meg,kanskje en av naboene...![]()
Jompa skrev:Intruder skrev:Hvorfor ikke tenne i soffan og hele garasjen,da får du ny ferdigryddet garasje og kanskje litt attpå....?![]()
![]()
Skal huske å ta deg med i en evt aftenbønn :[-o<Intruder skrev:Jompa skrev:Intruder skrev:Hvorfor ikke tenne i soffan og hele garasjen,da får du ny ferdigryddet garasje og kanskje litt attpå....?![]()
![]()
![]()
Unnskyld,stygt av meg å nesten lede deg ut i fristelse....
![]()
Her er det mer å holde styr på, vi har begge unga hjemme, dattera bor i 2. etasje i egen leilighet etter atArcticTiger skrev:Ja, litt vemodig, men samtidig naturlig og godt også, ikke sant. Hos oss er det ett år sida minstemann flytta ut, så da har vi bare hatt den gamle katta å holde styr på her i huset
Tja...ArcticTiger skrev:@Svein2: Kjærringa mi gikk og på Sjukepleierskolen i Elverum. Nå er ho sjukepleier med kreft. (Operert, og frisk igjen nå)
V-max ja, æ har en kompis med en 96 mod, som var meget misfornøyd med sittestillingen, høye knær og høye hender og "trang", men motoren var han fornøyd med. Æ e helt enig mtp. både sittestilling og motor.Jompa skrev: Men kongen på haugen var utvilsomt V-max.
Ja, det var umulig å forveksle en 600 og en tusenkubikker. Forresten, det fantes ikke 600-kubuikkere, 650 var størrelsen som gjaldt.Tysnes skrev:Dette var tider da stor sykkel, var stoooor sykkel. fin tid, flotte bilder :-)
Ja, og det eneste kjøretøyet Æ har savna etter et Æ solgte den i 91.jhn skrev:Den va meget fin den GS'n
Da ble jeg lurt.ArcticTiger skrev:Jeg syns du måtte gi myefor den Cometen, vi brukte ikke å betale med enn ca 60 - 75 kr for en gammal Tempo på -70tallet