Høres veldig bra!Svein2 skrev:
Tenkte å ta med ett gammalt kubbspill, hvis det er ønskelig
Dette er gutten som har vært på motorsykkeltur før,Intruder skrev:Leker ?
Klæspoker![]()
Lommetennis ?![]()
mulighetene er mange......jeg vil være dommer !
Er jeg usikker på. må jeg bare innrømme...MaxTron skrev:Æ og Gekko har også alvorlige planer om å prøv å komme oss til Karlstad, bør vi forhåndsbestille når vi skal bo i telt??
Dette skal du på ingen måte bekymre deg for. Blir ikkeno' "stresskjøring" på dette treffetlasse_hansen skrev:Må si jeg begynner å glede meg til denne turen nå.. Trur kona gleder seg åhehe.. Kanskje jeg gleder meg mest, hehe.
Om det blir noen småturer i løpet av helga, så håper jeg at ikke alle forsvinner ifra meg. hehe. Fikk jo som sagt lappen på mc, og min første mc ifjor. Så jeg er ikke sååå drevne som alle dere andre er, på svinger, osv.. Kjører nok litt penere enn jeg burde ha gjort inni mellom. Så om det blir en liten utflukt på campingturen, Så om jeg forsvinner i speilet til noen av dere ikke få sjokk.. Jeg kommer nok putrende etter, og prøver å holde følge
taco skrev:JADA!
Har fulgt med på denne tråden en stund og har hatt lyst på en ordentlig mc-tur.
Nå er selvhusholdstuga betilt av Ulf fra 6-8 juli, så da blir det jo tur på kona og meg også! Det skal bli spennende både på den ene og andre måten, for det er årevis siden jeg var på en skikkelig tur sist, og kona har aldri sittet på "så langt".
Vi sees!
Vi har alltid med oss soveposer, så jeg husker rett og slett ikke om sengetøy var inkludert...lasse_hansen skrev:Hei sann folkens.
Og dette spørsmålet er egentlig til Aj, ettersom han har vært på campingen tidligere.. Sikkert noen andre som lurer å.. Men vi som har booket hytte, da må man ta med sengetøy selv? Eller evt sovepose, er det ikke slik?
Jeg tror ordet "Bäddlinne" oversatt til norsk, betyr sengetøy. Og på nettsiden står det under priser, at det koster kr. 75,-lasse_hansen skrev:Hei sann folkens.
Ser vist ut til at jeg kommer kjørende på treffet med splitter ny sykkel![]()
Men det var ikke derfor jeg tenkte å skrive her, men jeg bare lurte på en ting. Og dette spørsmålet er egentlig til Aj, ettersom han har vært på campingen tidligere.. Sikkert noen andre som lurer å.. Men vi som har booket hytte, da må man ta med sengetøy selv? Eller evt sovepose, er det ikke slik?
Takk for tipsetGodtvoksen skrev:Jeg tror ordet "Bäddlinne" oversatt til norsk, betyr sengetøy. Og på nettsiden står det under priser, at det koster kr. 75,-lasse_hansen skrev:Hei sann folkens.
Ser vist ut til at jeg kommer kjørende på treffet med splitter ny sykkel![]()
Men det var ikke derfor jeg tenkte å skrive her, men jeg bare lurte på en ting. Og dette spørsmålet er egentlig til Aj, ettersom han har vært på campingen tidligere.. Sikkert noen andre som lurer å.. Men vi som har booket hytte, da må man ta med sengetøy selv? Eller evt sovepose, er det ikke slik?
http://www.bomstadbaden.se/Priser__1053.html" onclick="window.open(this.href);return false;