Opplevelser blir enda mer verdt, når man deler dem!
Slutter meg til det Globe skriver, og i tillegg: opplevelser blir enda mere verdt når de som leser om dem setter pris på det de (vi) leserGlobe skrev:VELDIG bra bikerdude.... og MANGE TAKK for at du deler med oss! :=D> :=D>
Opplevelser blir enda mer verdt, når man deler dem!
Akkurat dette tror jeg, eller vent... vet jeg, at mange andre her inne også har opplevd og opplever til stadighet :-)bikerdude73 skrev: Uff... at MC kan være så utroligt bra for sjel og sinn er bare fantastisk.![]()
![]()
For meg så var det MC som begynnte å snu livet mitt i en positiv retning etter mange tunge år.AJ skrev:Akkurat dette tror jeg, eller vent... vet jeg, at mange andre her inne også har opplevd og opplever til stadighet :-)bikerdude73 skrev: Uff... at MC kan være så utroligt bra for sjel og sinn er bare fantastisk.![]()
![]()
Veldig bra skrevet, observert og erfart, bikerdude73
GoPro klipp ble det desverre ikke noe av.. Kom hjem og så det var stilt for lavt så ble ikke bra resultat. Lærer av og feile sier de... argh!RoJo skrev:Gratulerer med fint gjenomført tur selv om du blei litt mør både her og der. Mye bra bilder og jeg ser frem til å se video fra turen fra Bø til Notodden, antar at dere kjørte forbi Bø sommerland, veien over "heia" og kom ned til Notodden ved flyplassen. Er naturligvis enig med at en TDM kunne være et brukbart valg, har jo en slik selv. Nå må vi snart sees på Aksdal for en god prat, lenge siden nå.