Hjernen skrev:Skjønner lite nå, men BMW () OG japsesykkel
??
Må jo holde deg til en type kvalitet da....
![]()
BMW biler har jeg bare positiv erfaring med, liker de, men har faktisk vært utro nu, kjøpt en Passat, og diesel..grøss!!...men den funker bra til formålet "rimelig A til B-bil!"![]()
Dersom noen vet nårtid varmen kommer her i Lågendalen og omegn, si fra!![]()
PS:
![]()
EDIT: Ser du har fjærna HK i signaturen din....
BMW biler har jeg bare positiv erfaring med, liker de, men har faktisk vært utro nu, kjøpt en Passat, og diesel..grøss!!...men den funker bra til formålet "rimelig A til B-bil!"Hjernen skrev:Skjønner lite nå, men BMW () OG japsesykkel
??
![]()
PS:
![]()
Likner ikke deg å spille beskjeden.ZZR-Erling skrev:Hjernen skrev:Skjønner lite nå, men BMW () OG japsesykkel
??
![]()
PS:
![]()
Hk-saken...ja...følte det som skryt
Nei...det er slitsomt :-)åsimpson skrev:Likner ikke deg å spille beskjeden.ZZR-Erling skrev:Hjernen skrev:Skjønner lite nå, men BMW () OG japsesykkel
??
![]()
PS:
![]()
Hk-saken...ja...følte det som skryt
Ingen is. Var tørr asfalt 99,8% av veien. Men det var en del telehiv og telekast og tarmslyng humper osv osvRuneMC skrev:"Når Dexter kjører MC først i april, så blir det sen vår..."![]()
Men, oi, langs Eikeren, var det trygt der da? Is ?!
Vått, men ellers fint. Jeg tok det veeeeldig rolig der, for en vet aldri hva som er under vannet. Det kan se bare vått ut men så er det et tynt lag is under vannet som renner over veien...ZZR-Erling skrev:Hvordan var det i svingene ned mot oss da?
Apropos klær. Har nok nevnt det før, men har to lag ull og ett lag fleece under kjøredressen. I stedet for mc-støvler, bruker jeg fjellstøvelene mine, fordi disse er høyere og varmere. 20 mil om dagen går helt greit, og temperatur er ikke noe problem.bjornen skrev:da har jeg hatt årets første tur![]()
![]()
henta sykkelen hos Monsterbike i 4 tiden, kjørte E-18 sørover et stykke før jeg snudde og kjørte hjem, ble vel 5-6 mil totalt.
hadde IKKE kledd meg godt nok(selvfølgelig)
+ at buksa tydeligvis har skapkrympet av å ikke bli brukt![]()
beltespenna røyk i det jeg bøyde meg for å plukke opp hjelmen
Må det nå bare bli varmere, og at kostebilene får gjort jobben sin :[-o< så er sesongen ordentlig i gang
Ja lykke til Hjernen og håper våre veier møtes i løpet av sommeren...!!!!Hjernen skrev:Jeg vet med sikkerhet at min første tur i år blir NMCU's Motorsykkelens dag den 11/5!!
Hvis jeg rekker det, blir det en tur på service først (Porsgrunn-Skien)![]()
Ser forøvrig ut som jeg kan hente sakene fra lakkerer'n til uka!!
Var et par småting han ikke var fornøyd med men det taes medio Mai/Juni...
Det er det samme her på Lena. Gårdsplassen min er helt dekket av snø. Men vi får satse på plussgrader hele døgnet.ZZR-Erling skrev:..hmmm..fytte så sein vår! Ble jo grundig feil mine tidligere antagelser om sesongstart her i Hvittingfoss, men nu synes jeg jeg ser ei melding som gir håp om neste helg! (Er ennu fett med is nedenfor huset).
m-m, da går det mer unna ja! Forøvrig e mine "kriterier":Desmo skrev:Det er det samme her på Lena. Gårdsplassen min er helt dekket av snø. Men vi får satse på plussgrader hele døgnet.ZZR-Erling skrev:..hmmm..fytte så sein vår! Ble jo grundig feil mine tidligere antagelser om sesongstart her i Hvittingfoss, men nu synes jeg jeg ser ei melding som gir håp om neste helg! (Er ennu fett med is nedenfor huset).
Hva med en sånn en da?ZZR-Erling skrev: (Er ennu fett med is nedenfor huset).
m-msimpson skrev:Hva med en sånn en da?ZZR-Erling skrev: (Er ennu fett med is nedenfor huset).http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/1 ... ra-togkaos" onclick="window.open(this.href);return false;
Burde hjelpe på det....