Men men, er en litt bevisst og gjerne har kamera lett tilgjengelig, så du slipper å gå av sykkelen. Da kan det bli tatt langt mer bilder uten at det blir noe veldig stor demper i flyten.
Gleder meg til å se bildene når du kommer hem
Note4
Jeg tror det SD-kortet ditt har nok å gjøre som det er jeg, om du ikke skulle begynne å stoppe ved hver eneste mulighet :-)åLordShaft skrev:Hahaha jeg er veldig klar over det. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg kjører med god driv og tenker, faen der skulle jeg stoppet.
Men men, er en litt bevisst og gjerne har kamera lett tilgjengelig, så du slipper å gå av sykkelen. Da kan det bli tatt langt mer bilder uten at det blir noe veldig stor demper i flyten.
Gleder meg til å se bildene når du kommer hem
Note4
Jøss vakenLordShaft skrev:![]()
Det er ikke alle som kan ta bilde MENS de kjører vettu![]()
Hakke sagt noe om traktor, kjørte Superduke måvite :-)åLordShaft skrev:Hehe, ja nettopp levert sneipen i barnehagen. Så nå skal jeg en kjapp tur ut å la skrudrillen gjøre litt småjobb før jeg kaster meg litt på biken.
Ja nå er jo du litt bedre bevandret i det segmentet enn jeg er, men med tanke på hva jeg har kjørt før, så er jeg mektig imponert over kraft og egenskaper i den traktoren. Det er så sinnsykt gøy å kjøre![]()
Ojda, regner med at Lorden sier ifra selv hvis det blir for mye. Ellers er det bare å bruke bloggen min, men ikke til å mobbe meg.ojda skrev:@JRO Du må bare si ifra om jeg ikke får lov til å mobbe Lorden i bloggen din