Tips; Tror bildet er tatt i anledning et Norgestreff...
He, he, hvis man studerer bildet til man er blå i øynene, så begynner man å nærme seg :)Metzeler-et dekknavn skrev:Min heimplass![]()
Tips; Tror bildet er tatt i anledning et Norgestreff...
Regnet med at det ble lett match for de som bor nord for Nord-Trøndelags grense :)TFJ skrev:Det er vel den blå by Sortland.![]()
Men jeg skulle gjerne vist hvor det var ZZR-Erling hadde tatt bildet han la ut forrige uke.
Er noe usikker her, men tror bilde kan vær tatt på Helelandskysten og vi ser Hestmannen som øya heter.ZZR-Erling skrev:Ok...gikk fort her på flere av de siste, så da skal det bli vanskeligere...hehe![]()
Hva har jeg fotografert her da?
poulet_cavalier skrev:Båten er vel Christian Radich. Ser ut som Haugesund?
Bilde kommer manjana. Trøtt i trynet..TFJ skrev:poulet_cavalier skrev:Båten er vel Christian Radich. Ser ut som Haugesund?
Det er helt rett poulet cavalier, både Christian Radich og Haugesund. Blidet ble tatt under Sildajazzen i fjor.
Hmm, jeg trodde det var Kristiansund :)TFJ skrev:poulet_cavalier skrev:Båten er vel Christian Radich. Ser ut som Haugesund?
Det er helt rett poulet cavalier, både Christian Radich og Haugesund. Blidet ble tatt under Sildajazzen i fjor.
Nei. Mye mindre pytt.Carpa skrev:Tyrifjorden?
Enda mindre pytt. Hint: det er et par Pelton turbiner rett i nærheten...Intruder skrev:Hurdalsjøen ??
Nix. Et godt stykke sørvest for Sperilen.Intruder skrev:![]()
Er det ikke i den umiddelbare nærhet av indre Østlandsområdet er jeg relativt sjanseløs,serru...
Men kan vel gjette...hmm...Sperilen..
Lengre sørøst - men det nærmer seg kraftig (dvs. Møsvatn er ikke kjempelangt unna. I luftlinje.)Carpa skrev:Ringedalsdammen eller Møsvatn
Du er på rett vei (bokstavelig talt..). Men det er et stykke unna Haukeligrend..Relax skrev:Langs fv 134, lenge føre Haukeliggrend...om man kommer øst fra... hmmm.... hva po**** heter det der?
Riktig !! Jeg hadde godtatt Gvammen eller Hjartdal også..