Så hvis du leser dette, så velkommen inn i varmen

Ikke hver dag jeg føler meg som en bitteliten C-kjendis

freddy123 skrev:Jo takk for turen ja , alle unntatt bjerknez selvfølgelig Hehe :)
Jeg trodde du alltid kjørte aktpågivende og varsmomt jegBusa Trond skrev:Takk for handel og kaffe i dag![]()
Hadde første tur med ny lastet LocaToWeb, den var grådig til artig og fruen fulgte med. Det var lite trafikk når jeg kjørte nedover så jeg la hele sporinga på privaten når jeg kom hjem![]()
Kjørte en snar tur innom Smia på vei hjem, der var det meg og servitrisa en stund før jeg fikk et par ord med Evike og typen som kom på hver sin Honda. Fare for noen torden skyer da jeg reiste fra Smia, ellers var det konge vær på hele turen.
Hei Bjerknez! Takk for hyggelig prat på lørdag! Ja, nå ble jeg jo nødt til å melde meg inn på mc-siden etter flere år med "tyvlesing"Bjerknez skrev:Hilste også på en hyggelig fyr på fergen i dag. Han kom bort til meg og spurte "Er det Bjerknez?" Eh..ja sa jeg. Hvem er du? Det var en person som hadde smyglest i forumet her som ikke var medlem. Jeg ba han gjøre alvor av saken og melde seg inn, så får vi se om han faktisk gjør det![]()
Så hvis du leser dette, så velkommen inn i varmen![]()
Ikke hver dag jeg føler meg som en bitteliten C-kjendis
Roga1 skrev:Hei Bjerknez! Takk for hyggelig prat på lørdag! Ja, nå ble jeg jo nødt til å melde meg inn på mc-siden etter flere år med "tyvlesing"Bjerknez skrev:Hilste også på en hyggelig fyr på fergen i dag. Han kom bort til meg og spurte "Er det Bjerknez?" Eh..ja sa jeg. Hvem er du? Det var en person som hadde smyglest i forumet her som ikke var medlem. Jeg ba han gjøre alvor av saken og melde seg inn, så får vi se om han faktisk gjør det![]()
Ikke hver dag jeg føler meg som en bitteliten C-kjendis. Det ble en fin, men svært laaang tur på meg. Reiste fra Farsund lørdag morgen og endte opp noen mil nord for Gøteborg sent på kvelden. Jeg hadde planlagt å overnatte i Lysekil, men etter mye om men endte jeg opp med å ta rake turen tilbake til Farsund igjen i løpet av natta/morgenkvisten....det ble en heller kald og våt fornøyelse :-)å
Se der ja!Roga1 skrev:Hei Bjerknez! Takk for hyggelig prat på lørdag! Ja, nå ble jeg jo nødt til å melde meg inn på mc-siden etter flere år med "tyvlesing"Bjerknez skrev:Hilste også på en hyggelig fyr på fergen i dag. Han kom bort til meg og spurte "Er det Bjerknez?" Eh..ja sa jeg. Hvem er du? Det var en person som hadde smyglest i forumet her som ikke var medlem. Jeg ba han gjøre alvor av saken og melde seg inn, så får vi se om han faktisk gjør det![]()
Ikke hver dag jeg føler meg som en bitteliten C-kjendis. Det ble en fin, men svært laaang tur på meg. Reiste fra Farsund lørdag morgen og endte opp noen mil nord for Gøteborg sent på kvelden. Jeg hadde planlagt å overnatte i Lysekil, men etter mye om men endte jeg opp med å ta rake turen tilbake til Farsund igjen i løpet av natta/morgenkvisten....det ble en heller kald og våt fornøyelse :-)å
Jo takkJK95 skrev:God tur, og lykke til!
Hehe, såpass "Lars Monsen" tror jeg at jeg er at jeg skal overleve en natt uten liggeunderlag til tusen spennFlanker skrev:It's all in the liggeunderlag, Hr. Bjerknes... Legg en drøy tusenlapp i noe skikkelig fra f.eks. Exped og du får en helt annen komfort i teltet. Evt. drit i teltet og sov i hengekøye. God tur
Sover jeg ikke godt i teltet etter x antall pils og kanskje en og annen pjolter så står ikke sykkelen langt unna og det er ikke mer enn 5-6 mil hjemLordShaft skrev:Spm er ikke om du blir å overleve Ove. Spm er om du blir å ha en hyggelig natt, eller om du blir å hate livet etter få timer![]()
Akkurat her tror jeg det er smart å lytte til "fagfolk"
Hadde meg i ungdommen en uke i ålborg der vi sov i telt, rett på marken. Jeg sov i bilen resten av turen kan jeg fortelle. Aldri hatt så vondt i ryggen i hele mitt liv.
Men å kjøpe seg et liggeunderlag til 1000 spenn er i overkant for en natt. Du har ikke noen som kan låne deg ett eller lignende? Bare så du får prøvd. Det er jo mulig at du blir bitt av basillen. Syns dette er helt topp å må kjøpe deg traktor du også