Intruder skrev: Hehe Globe,noen må jo være den første ? , som Josef spurte Maria.![]()
Han var den første som virkelig var en tøffelhelt..![]()

*Ler høyt og uhemmet
Intruder skrev: Hehe Globe,noen må jo være den første ? , som Josef spurte Maria.![]()
Han var den første som virkelig var en tøffelhelt..![]()
Nei, det blir ikke nye potter...endamekkern skrev:Globe: skal du sette på andre potter enn de orginale?
Hvis ikke er det vel ingen grunn til å øke bensinforbruket? eller er det et problem at den ikke får nok bensin,f.eks lugging eller lignende? Skifting av luftfilter har MINIMAL påvirkning på oppsettet i forgasseren-hvor mye større er hoveddysen i settet?
Globe skrev:
Det er HELT typsik meg å begynne med slikt...en fredags kveld...før en event!!
Rotet vekk brillene nå igjen? Du er i feil blogg...Pollti skrev:4000 rpm Misha ? Du er ei pyse som kjører med Honda blokk og Jammaha sylindre altså. Her går det i 7300 rpm på østerisk møl supertrimmet av en sinnsyk spagetti gnafser. Merkelig, men jeg liker det jeg .
Et annet alternativ til rørtang er en sveisetang.Globe skrev:Jolly Jumper stakk innom...alltid godt å kjefte sammen med andre..en ny person inn kan fort bidra med et litt mer åpent sinn til problematikken..
Selvgripstanga ble for stor....men...nedi en skuff her i garasjen fant jeg en liiiten rørtang jeg kjøpte som "kjekt å ha" en gang....Jolly Jumper hold et godt tak i forgasseren...jeg lot den lille rørtanga forsvinne inn i neven, knuget og strammet til det jeg kunne, dro til "anti clockwise"......KNIKK...der løsnet den aaahhhhh..et forløsende knikk.
Da er hoveddysen skiftet, nåla er skiftet...kun montering står nå igjen...dere skal se det blir 1.mai tur likevel![]()
Det er HELT typisk meg å begynne med slikt...en fredags kveld...før en event!!
Misha skrev:Rotet vekk brillene nå igjen? Du er i feil blogg...Pollti skrev:4000 rpm Misha ? Du er ei pyse som kjører med Honda blokk og Jammaha sylindre altså. Her går det i 7300 rpm på østerisk møl supertrimmet av en sinnsyk spagetti gnafser. Merkelig, men jeg liker det jeg .
Globe skrev:Misha skrev:Rotet vekk brillene nå igjen? Du er i feil blogg...Pollti skrev:4000 rpm Misha ? Du er ei pyse som kjører med Honda blokk og Jammaha sylindre altså. Her går det i 7300 rpm på østerisk møl supertrimmet av en sinnsyk spagetti gnafser. Merkelig, men jeg liker det jeg .
Han har nok det....Han forsøkte å levere selvangivelsen her inne i går