Carpa skrev:Har forresten lært litt om god forankring
Carpas Tap a talk
Hadde jeg fått henne på ryggen kunne jeg godt ha svelget en kamel..

Carpa skrev:Har forresten lært litt om god forankring
Carpas Tap a talk
Godt dette er en dromedar daIntruder skrev:Carpa skrev:Har forresten lært litt om god forankring
Carpas Tap a talk
Kunne tenke meg å ri jeg også...og jeg er drittredd kameler...![]()
Carpa skrev:Godt dette er en dromedar daIntruder skrev:Carpa skrev:Har forresten lært litt om god forankring
Carpas Tap a talk
Kunne tenke meg å ri jeg også...og jeg er drittredd kameler...![]()
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Mye tåkeprat ja....MaxTron skrev:Hmmmm![]()
Mye merkelige kommentarer her no, er det helg alt???
Dagene er jo helt like her ute så en vet alldri...
Akkurat no, og ei og eihalv uke til er "her ute" Statfjord ACarpa skrev:Mye tåkeprat ja....MaxTron skrev:Hmmmm![]()
Mye merkelige kommentarer her no, er det helg alt???
Dagene er jo helt like her ute så en vet alldri...
Hvor er "her ute" da?
Gode greier!!Carpa skrev:Da har vi hatt en super tur som har gått fra Drammen til Hyggen og nesten ut til Svelvik før vi snudde og kjørte Hyggen, Røyken, Slemmestad, Vollen, Heggedal, Dikemark og Lierbakkene tilbake til Drammen, ca 8-9 milDet var supergøy men samtidig drit kaldt, skulle vært sommer og sol nå altså 8-)
Carpas Tap a talk
tipper det var dere jeg møtte på Grimsrudveien rett etter jeg hadde passert Klokkerstua på vei mot Drammen, jeg møtte jo ingen ander sykler på turen.Carpa skrev:Da har vi hatt en super tur som har gått fra Drammen til Hyggen og nesten ut til Svelvik før vi snudde og kjørte Hyggen, Røyken, Slemmestad, Vollen, Heggedal, Dikemark og Lierbakkene tilbake til Drammen, ca 8-9 milDet var supergøy men samtidig drit kaldt, skulle vært sommer og sol nå altså 8-)
Carpas Tap a talk
Var du kledd i noe rødt? Jeg er litt uhøflig og hilser ikke på folk enda men vi møtte en som hilste pent og boblehue hilste tilbake la jeg merke til jeg i speilen. Vi kjørte to sorte sykler og hadde refleksvester med sånn stilig L bakpåpelsen skrev:tipper det var dere jeg møtte på Grimsrudveien rett etter jeg hadde passert Klokkerstua på vei mot Drammen, jeg møtte jo ingen ander sykler på turen.Carpa skrev:Da har vi hatt en super tur som har gått fra Drammen til Hyggen og nesten ut til Svelvik før vi snudde og kjørte Hyggen, Røyken, Slemmestad, Vollen, Heggedal, Dikemark og Lierbakkene tilbake til Drammen, ca 8-9 milDet var supergøy men samtidig drit kaldt, skulle vært sommer og sol nå altså 8-)
Carpas Tap a talk
Ikke supergøy idag synes jeg, kaldt, vått og glatt, jeg hadde et par bakhjulslipp, det siste noen hundre meter før jeg møtte dere.
Næmenn så hyggelig å være til inspirasjon da :-)RuneMC skrev:Haha, ja, jeg var egentlig i "spise twist og se på film"-modus idag til jeg så mobilbildene til deg og Boblehue... så dere inspirerte meg til en liten tur også.![]()
Kledde meg godt så var nesten grei nok temp bortsett fra føttene som ble kaldest idag... faktisk litt tørr asfalt på slutten også... men hadde såvidt en "logring" med bakenden på våt nylagt asfalt i en sving et sted- så en bør nok ta høyde for at grepet er noe dårligere når det bare er 5 grader... eller så kan det være bakdekket som uansett synger på siste versetHar det på blokka å bytte det, men tenkte jeg skulle slite enda litt til.