Bruker stort sett planteoljer... Har sett innsiden av kloakkrør, og ønsker ikke at blodårene mine skal se slik ut...
Men HEY! Dette er en bar... SKÅL

Javisst!Onsløv skrev: Men HEY! Dette er en bar... SKÅL
Ja, det sku' je mene!!cheron skrev:Og svigermor er 45Bør være mulig å ha noen venninner i 40 års alderen da ville je mene som AJ så fint hadde sagt..
AJ skrev:Ja, det sku' je mene!!cheron skrev:Og svigermor er 45Bør være mulig å ha noen venninner i 40 års alderen da ville je mene som AJ så fint hadde sagt..
Øh?? Kultur i en BAR??Jalmar skrev:Sånn for å få litt kultur inn i denne tråden, velger jeg å skrive et lite dikt som jeg syns er litt fint. Det er skrivi av han som jeg ikke husker navnet på, men han var sånn lakseambassadør i Asia, og han var programleder for Gutta på tur-programmene. Diktet er sakset fra hans samling "Sumaren eg fyllde diesel"
Eg stod bakom løa
og magan var tom.
Og utover graset
Bacardi rom
Det har du helt rett i. Jeg så liksom for meg ei sånn typisk svigermor i 70 års-alderen med sånne krølle-greier i håret.cheron skrev:Og svigermor er 45Bør være mulig å ha noen venninner i 40 års alderen da ville je mene som AJ så fint hadde sagt..
Nå snakker vi jaJalmar skrev:Det har du helt rett i. Jeg så liksom for meg ei sånn typisk svigermor i 70 års-alderen med sånne krølle-greier i håret.cheron skrev:Og svigermor er 45Bør være mulig å ha noen venninner i 40 års alderen da ville je mene som AJ så fint hadde sagt..
Bare kjør på Cheron. Hils svigermor fra meg.