AJ Arena...
- Stian87
- Innlegg: 2038
- Registrert: 14 mai 2016, 23:18
- Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
- Bosted: Ski
Re: AJ Arena... Ny start på 2018 sesongen. Yihaa! og gi gass!!
Hyggelig å høre at sykkelen er friskmeldt. Håper du greier å glemme irritasjonen over probleme tidligere sesongen og nyte indrefileten av sesongen! Håper også det går bra med barnebarnet ditt.
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Ny start på 2018 sesongen. Yihaa! og gi gass!!
Det går fort framover med veslejenta, som responderer svært bra på øvelser som foreldre og fysioterapeut gjør jevnlig med henne.Stian87 skrev: 06 jul 2018, 12:21 Hyggelig å høre at sykkelen er friskmeldt. Håper du greier å glemme irritasjonen over probleme tidligere sesongen og nyte indrefileten av sesongen! Håper også det går bra med barnebarnet ditt.
Sist helg var hun og foreldrene hjemme hos oss og på sightseeing i distriktet til bl.a. Hadeland Glassverk på Jevnaker og Lokstallen i Røykenvik ved Randsfjorden, sto det ikke på viljen. Hun gikk og nærmest løp fra det ene til andre tross bevegelsehemmingen, som altså stadig blir mindre synlig.
Tror hun sovnet glad og lykkelig den kvelden

Irritasjonen over sykkelen er som dugg for solen, bortevekk

Men den var ganske sterk mens det sto på. Ikke minst pga. av usikkerheten om det kunne være flere kilder til feilen.
Nå viste det seg at det strengt tatt var en bagatell. Men altså like fullt en irriterende sådan siden det handlet om en oljelekkasje under kjøring. I utgangspunktet ikke spesielt bra og som kunne fått skumle følger om lekkasjen hadde blitt langt større enn hva den faktisk var.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Ny start på 2018 sesongen. Yihaa! og gi gass!!
En viktig, i den grad slike ting kan og bør ses på som viktig, del av jobben jeg har hatt de siste åtte årene, er å gjøre biltester for avisen jeg jobber for.
I dag var det ny biltest på gang etter en velfortjent ferie på noen uker.
Nye Suzuki Swift Sport sto klar hos den lokale forhandleren og bilen var "min" så lenge jeg ville ha den i dag.
Flott dag og dermed ble det noen mil bak rattet i en veldig morsom småbil med en overraskende sprek turbobensiner på kun snaue 1400 kubikk og 140 HK, som kjentes ut som langt flere.
Må si denne artige kjøresaken overrasket med sin svært så responsivrige motor! Kjøreegenskapene er ikke så verst de heller.
Det var nesten en liten nedtur å sette seg bak rattet i Alfa GT'en igjen etter noen timer med Swift Sport'n...
.
Det kommer en mer utfyllende testrapport i august i avisen.
Akkurat nå sitter jeg med en skikkeloig go'føleelse etter testkjøringen og det er nesten sånn at jeg teller på knappene om jeg skal skaffe meg en slik.
Prisen på bilen, som importøren i utgangspunktet har tenkt å ta inn kun noen få av, er slett ikke avskrekkende...
Her ved den svingete veien langs Randsfjorden hvor Swift'en trivdes veldig godt
.
I dag var det ny biltest på gang etter en velfortjent ferie på noen uker.
Nye Suzuki Swift Sport sto klar hos den lokale forhandleren og bilen var "min" så lenge jeg ville ha den i dag.
Flott dag og dermed ble det noen mil bak rattet i en veldig morsom småbil med en overraskende sprek turbobensiner på kun snaue 1400 kubikk og 140 HK, som kjentes ut som langt flere.
Må si denne artige kjøresaken overrasket med sin svært så responsivrige motor! Kjøreegenskapene er ikke så verst de heller.
Det var nesten en liten nedtur å sette seg bak rattet i Alfa GT'en igjen etter noen timer med Swift Sport'n...

Det kommer en mer utfyllende testrapport i august i avisen.
Akkurat nå sitter jeg med en skikkeloig go'føleelse etter testkjøringen og det er nesten sånn at jeg teller på knappene om jeg skal skaffe meg en slik.
Prisen på bilen, som importøren i utgangspunktet har tenkt å ta inn kun noen få av, er slett ikke avskrekkende...
Her ved den svingete veien langs Randsfjorden hvor Swift'en trivdes veldig godt

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Ny start på 2018 sesongen. Yihaa! og gi gass!!
Ny god sesongstart også for en av naboene i grenda her vi bor.
Som tidligere Harley eier tok han denne gangen sjansen på en Triumph Speedmaster Bonneville 1200 modifisert med apehenger og Vance & Hines slipons.
Veldig fornøyd, kunne naboen fortelle som for øvrig også ble forummedlem her inne rett før han kjøpte sykkelen for kun kort tid siden:
Nydelig sykkelen med noen riktig utsøkte detaljer.
Som tidligere Harley eier tok han denne gangen sjansen på en Triumph Speedmaster Bonneville 1200 modifisert med apehenger og Vance & Hines slipons.
Veldig fornøyd, kunne naboen fortelle som for øvrig også ble forummedlem her inne rett før han kjøpte sykkelen for kun kort tid siden:
Nydelig sykkelen med noen riktig utsøkte detaljer.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: AJ Arena... Besøk av naboens nye Triumph Speedmaster Bonneville 1200
Utrolig lekker sykkel, selv om jeg er litt uenig i styret. Men det er jo en smaksak. 
Re: AJ Arena... Besøk av naboens nye Triumph Speedmaster Bonneville 1200
Satt du forresten på sykkelen? Hva syntes du om størrelsen?
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Besøk av naboens nye Triumph Speedmaster Bonneville 1200
Joda, jeg fikk prøvesitte og sittehøyden var uvanlig lav for meg som kjører KTM til daglig.
Behagelig sittestilling i en bred og godt utformet sal og med bein godt plantet i bakken.
Men apehengerstyret hadde nok ikke passet særlig bra for meg.
Eieren derimot, er strålende fornøyd med at han valgte nettopp den løsningen.
Kan ikke si jeg synes sykkelen virket veldig stor. Heller smal, nett og hendig, selv om den likevel veier en del. Det merker man selvfølgelig når man sjekker bl.a. hvordan tyngdepunktet er ved å lene sykkelen fra side til side.
Det finnes nok cruisere med lavere tyngdetung enn denne.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AlfaGuzzi
- Innlegg: 65
- Registrert: 16 okt 2013, 13:34
- Motorsykkelen din: 2013 - MotoGuzzi 1200 Sport Corsa
Re: AJ Arena... Ny start på 2018 sesongen. Yihaa! og gi gass!!
Det er hardplasten og hjulstøyen som gikk meg på nervene med min. Og elendig tynn lakk hvor en liten steinsprut ble til rust på kun få dager....Anbefaler ikke Swift Anders.AJ skrev: 24 jul 2018, 19:54 En viktig, i den grad slike ting kan og bør ses på som viktig, del av jobben jeg har hatt de siste åtte årene, er å gjøre biltester for avisen jeg jobber for.
I dag var det ny biltest på gang etter en velfortjent ferie på noen uker.
Nye Suzuki Swift Sport sto klar hos den lokale forhandleren og bilen var "min" så lenge jeg ville ha den i dag.
Flott dag og dermed ble det noen mil bak rattet i en veldig morsom småbil med en overraskende sprek turbobensiner på kun snaue 1400 kubikk og 140 HK, som kjentes ut som langt flere.
Må si denne artige kjøresaken overrasket med sin svært så responsivrige motor! Kjøreegenskapene er ikke så verst de heller.
Det var nesten en liten nedtur å sette seg bak rattet i Alfa GT'en igjen etter noen timer med Swift Sport'n....
Det kommer en mer utfyllende testrapport i august i avisen.
Akkurat nå sitter jeg med en skikkeloig go'føleelse etter testkjøringen og det er nesten sånn at jeg teller på knappene om jeg skal skaffe meg en slik.
Prisen på bilen, som importøren i utgangspunktet har tenkt å ta inn kun noen få av, er slett ikke avskrekkende...
Swift Sport test.JPG
Her ved den svingete veien langs Randsfjorden hvor Swift'en trivdes veldig godt.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Besøk av naboens nye Triumph Speedmaster Bonneville 1200
@AlfaGuzzi
Jeg mener å huske noen innvendinger om Suzuki fra kanten fra tidligere, ja...
.
Neida, Suzuki Swift Sport er det ikke aktuelt å bruke penger på nå. Heller ingen annen bil, for del del.
Likevel fastholder jeg at denne lille krabaten er veldig morsom å kjøre og har en fantastisk motor
!
Støynivået var heller så verst.
Men hvordan lakkvaliteten og rustmotstandigheten et på kort og lengre sikt har jeg ingen forutsetninger for å ha noen klar formening om.
Jeg mener å huske noen innvendinger om Suzuki fra kanten fra tidligere, ja...

Neida, Suzuki Swift Sport er det ikke aktuelt å bruke penger på nå. Heller ingen annen bil, for del del.
Likevel fastholder jeg at denne lille krabaten er veldig morsom å kjøre og har en fantastisk motor

Støynivået var heller så verst.
Men hvordan lakkvaliteten og rustmotstandigheten et på kort og lengre sikt har jeg ingen forutsetninger for å ha noen klar formening om.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: AJ Arena... Besøk av naboens nye Triumph Speedmaster Bonneville 1200
Hjemmehjelpracer.
Jeg har bare yderst lite erfaring med Swift. Fikk låne en i noen dager mens Saaben var på verksted etter at jeg hadde glemt å sjekke oljen. Swiften er den eneste bilen jeg noen gang har blitt bilsyk i, bak rattet, likte den ikke i det hele tatt.
Men det er noen år siden, det kan godt hende de er forbedret mye de siste årene.
Jeg har bare yderst lite erfaring med Swift. Fikk låne en i noen dager mens Saaben var på verksted etter at jeg hadde glemt å sjekke oljen. Swiften er den eneste bilen jeg noen gang har blitt bilsyk i, bak rattet, likte den ikke i det hele tatt.
Men det er noen år siden, det kan godt hende de er forbedret mye de siste årene.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- AlfaGuzzi
- Innlegg: 65
- Registrert: 16 okt 2013, 13:34
- Motorsykkelen din: 2013 - MotoGuzzi 1200 Sport Corsa
Re: AJ Arena... Besøk av naboens nye Triumph Speedmaster Bonneville 1200
Det som er bra, er det Suzuki er kjent for også på sine motorsykler.
Swift Sport: virkelig god motor og turtallssperre på 7200! Meget god og tettsteget girkasse med trippel synkronisering av 2og 3 gir. Veldig god balanse i bilen. Og fjær/ støtdemper oppsettet er satt opp av Monroe. Helt perfekt balanse mellom komfort og sportslighet. Swift Sport er en helt egen modell og delte ( i 2012 og 2013) modellen svært lite med den ordinære Swift utgaven. Egne bi-zenon lamper foran og egne baklykter. Og du fikk den bare som 3 dørs. Samt motor og girkasse ble ikke brukt i noen andre modeller. Kun for Swift Sport. Og virkelige gode sportsstoler. Så denne må ikke forveksles med hjemmehjelp Swiften! Men som nevnt, så deler den det som er negativt med Suzuki biler generelt.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Det ble en fin-fin på-sparket tur til Torsby i dag.
32 grader på det varmeste. Nesten i meste laget... :-)å .
Kjørte gamleveien fra omtrent her jeg bor til Maura. Derfra Sundbyvein til Eidsvoll og videre mot Gullverket og Sand til Skarnes og en bit med hurtigkjøring til Kongsvinger før man slang seg inn på E-16 mot Torsby. Svingte av til Granli og rotet meg bort noe veiarbeid i Austmarka hvor det ble nioen hundre meter med kjøring på svært løst underlag. Ikke spesielt MC-vennlig...
Returen gikk samme vei, men hadde tenkt å fortsette på 202 til Skotterud, men støtte på enda verre veiarbeid på vei til Magnor hvor de holdt på med asfaltarbeid oppå grov pukk.
Så da var det bare å snu og vende nesen mot Kongsvinger i stedet. Her hadde det kommet en kraftig skur, så det ut som. Jeg kom rett etter og slapp unna med våt veibane på 175'en, som jeg valgte å kjøre til Skarnes. Også her var det omkjøring et stykke.
Mye veiarbeid mange steder nå om dagen.
Fra Vormsund tok jeg Vestsidavegen mot Brårud og videre mot Eidsvoll og Sundbyvegen og E-16 fra Maura og hjem.
Som allerede nevnt, en fin-fin tur med en kjøremaskin jeg stadig trives mer og mer med
Her noen få bilder fra turen:
Medbrakt lunsj på en rasteplass som har sett sine beste dager ca. 2 mil fra Torsby...
E-16 Finnskogen ved Torsby
Fra Sundbyvgen
32 grader på det varmeste. Nesten i meste laget... :-)å .
Kjørte gamleveien fra omtrent her jeg bor til Maura. Derfra Sundbyvein til Eidsvoll og videre mot Gullverket og Sand til Skarnes og en bit med hurtigkjøring til Kongsvinger før man slang seg inn på E-16 mot Torsby. Svingte av til Granli og rotet meg bort noe veiarbeid i Austmarka hvor det ble nioen hundre meter med kjøring på svært løst underlag. Ikke spesielt MC-vennlig...
Returen gikk samme vei, men hadde tenkt å fortsette på 202 til Skotterud, men støtte på enda verre veiarbeid på vei til Magnor hvor de holdt på med asfaltarbeid oppå grov pukk.
Så da var det bare å snu og vende nesen mot Kongsvinger i stedet. Her hadde det kommet en kraftig skur, så det ut som. Jeg kom rett etter og slapp unna med våt veibane på 175'en, som jeg valgte å kjøre til Skarnes. Også her var det omkjøring et stykke.
Mye veiarbeid mange steder nå om dagen.
Fra Vormsund tok jeg Vestsidavegen mot Brårud og videre mot Eidsvoll og Sundbyvegen og E-16 fra Maura og hjem.
Som allerede nevnt, en fin-fin tur med en kjøremaskin jeg stadig trives mer og mer med

Her noen få bilder fra turen:
Medbrakt lunsj på en rasteplass som har sett sine beste dager ca. 2 mil fra Torsby...
E-16 Finnskogen ved Torsby
Fra Sundbyvgen
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Fin turdag på Romerike
Jeg 'annonserte' en Fetsund Lenser-tur i dag i denne tråden: viewtopic.php?p=346857#p346857.
Det ble det ingenting av. Vi "landet" i stedet på Heia litt lenger bortafor hvor det ble arrangert Skaudagen på området til et gammelt småbruk med en skrekkslagen historie fra noen tiår tilbake hvor søskenparet som bodde her, ganske avsides på den tiden, fikk besøk av en farende fant som viste seg å ikke ha helt hederlige hensikter. Det endte med at han drepte broren og etterlot søstera i en rimelig hjelpeløs tilstand.
En forferdelig historie som bygdefolket i hjemkommunen til kona slet lenge med å forstå og ikke minst bearbeide.
Men de siste årene er plassen blitt et sted hvor bygdefolket samles og deler gleden av kunne benytte plassen til å samles om alt det gode Fetsundbygda har å by på.
Første gang vi var der i dag og det frister til gjentakelse.
Her noen bilder:
Det ble det ingenting av. Vi "landet" i stedet på Heia litt lenger bortafor hvor det ble arrangert Skaudagen på området til et gammelt småbruk med en skrekkslagen historie fra noen tiår tilbake hvor søskenparet som bodde her, ganske avsides på den tiden, fikk besøk av en farende fant som viste seg å ikke ha helt hederlige hensikter. Det endte med at han drepte broren og etterlot søstera i en rimelig hjelpeløs tilstand.
En forferdelig historie som bygdefolket i hjemkommunen til kona slet lenge med å forstå og ikke minst bearbeide.
Men de siste årene er plassen blitt et sted hvor bygdefolket samles og deler gleden av kunne benytte plassen til å samles om alt det gode Fetsundbygda har å by på.
Første gang vi var der i dag og det frister til gjentakelse.
Her noen bilder:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
I går var det 34 år siden vår nest eldste sønn Håkon ble født på Rikshospitalet med navlestrengen rundt halsen. Det førte til det jeg oppfattet som febrilsk aktivitet fra helsepersonellet da den lille skapningen ikke skrek som som vanlig etter forløsningen.
Men endelig kom det lyd fra den lille kroppen og alle pustet lettet ut.
Mens det hele pågikk husker jeg enda godt at jeg sa: "Denne får vi ikke med oss hjem"...
Heldigvis tok jeg feil.
Håkon ga oss deretter mye glede i mange år. Men for ti år siden den 18. september 2008 døde han... Bare 24 år ung.
Dagene fra i går, 31. august og fram til dødsdagen hans den 18. september er våre tyngste dager i året - hvert år...
Men endelig kom det lyd fra den lille kroppen og alle pustet lettet ut.
Mens det hele pågikk husker jeg enda godt at jeg sa: "Denne får vi ikke med oss hjem"...
Heldigvis tok jeg feil.
Håkon ga oss deretter mye glede i mange år. Men for ti år siden den 18. september 2008 døde han... Bare 24 år ung.
Dagene fra i går, 31. august og fram til dødsdagen hans den 18. september er våre tyngste dager i året - hvert år...
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 7056
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Bosted: Molde
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Sorg er en merkelig sak. Ingen opplever en sorgprosess likt som andre, eller likt hver gang. Noen kommer lett gjennom det, eller er flinke å holde det for seg selv. Andre klarer å prate om det. Noen trenger profesjonell hjelp. Hva som er riktig er nok forskjellig fra person til person og fra gang til gang.AJ skrev: 01 sep 2018, 21:01 I går var det 34 år siden vår nest eldste sønn Håkon ble født på Rikshospitalet med navlestrengen rundt halsen. Det førte til det jeg oppfattet som febrilsk aktivitet fra helsepersonellet da den lille skapningen ikke skrek som som vanlig etter forløsningen.
Men endelig kom det lyd fra den lille kroppen og alle pustet lettet ut.
Mens det hele pågikk husker jeg enda godt at jeg sa: "Denne får vi ikke med oss hjem"...
Heldigvis tok jeg feil.
Håkon ga oss deretter mye glede i mange år. Men for ti år siden den 18. september 2008 døde han... Bare 24 år ung.
Dagene fra i går, 31. august og fram til dødsdagen hans den 18. september er våre tyngste dager i året - hvert år...
Når man mister en person som står en nær, særlig dersom det er en ung person og det skjer raskt eller uventet vil dette være spesielt vanskelig. Sorgen kan komme igjen gang på gang ved spesielle hendelse, steder, årstider, datoer etc. Det kan komme igjen i perioder like sterkt i årevis, kanskje resten av livet. Det må bearbeides hver gang, fokusere på andre ting hjelper ikke.
Barn skal ikke dø før sine foreldre. Det er naturstridig og spesielt vanskelig. Vi som ikke selv har opplevd å miste et barn vil nok aldri klare å sette oss inn i smerten, men vi skjønner at dette er meget vanskelig.
Takk for at du deler dette med oss Anders!
- Tore L
- Innlegg: 1077
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 22 Moto Guzzi V7 Special -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: AJ Arena...
Opplevde det samme når yngste jenta vår ble født i 1998, navlestrengen lå rundt halsen hennes og hun var helt blå. Det var ikke noe lyd og da tenkte jeg at dette ser ikke bra ut, men etter litt jobbing fra Jordmora var alt i orden og vi kunne puste lettet ut. Det føltes som en evighet, men varte sikkert ikke mere en et minutt. Men den lille følesen jeg fikk da det ble litt hektisk aktivitet fra Jordmoren, den husker jeg godt enda. Men derifra og til det dere har oppleved Anders, er helt umulig å sette seg inn i. Det kan ikke være noe værre enn å miste sitt kjære barn, i en så ung alder som Håkon var. Skjøner godt at dette blir tunge og vanskelige dager vært år, og den smerten dette medførte aldri helt forsvinner.
Tenker på dere Anders og som kjellv sier - Takk for at du deler dette med oss, stor bamseklem Tore
Tenker på dere Anders og som kjellv sier - Takk for at du deler dette med oss, stor bamseklem Tore
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 24 BSA Golden Star - TW 7916
- Stian87
- Innlegg: 2038
- Registrert: 14 mai 2016, 23:18
- Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
- Bosted: Ski
Re: AJ Arena...
Skjønner godt hva du går gjennom. Jeg mistet broren min for tre år siden, han ville vært 29 år i dag. Hver 10-13 august gjennopplever vi de tre dagene med uvisshet og bunnløs sorg. Det er først nå etter tre år jeg igjen greier å kjenne på følelsen av til tider å være lykkelig. Når jeg ser tilbake på det første året, særlig de fem første måndene husker jeg omtrent ingenting. Dattera mi var på det tidspunket 1 år og noen måneder, jeg greier ikke minnes noe som helst av hva som skjedde med henne, utvikling osv. Det er en ganske svart periode.
Da min kone var gravid med min sønn hadde jeg store problemer med å glede meg noe over det. Jeg var redd jeg ikke skulle greie å ha noe ordentlig forhold til han lille. Heldigvis har det ikke blitt slik, lille Thomas, som er oppkalt etter broren min, har gitt meg og oss ufattelig mye glede.
Heldigvis blir ting lettere med tiden, man lærer seg å leve med sorgen og savnet.
Da min kone var gravid med min sønn hadde jeg store problemer med å glede meg noe over det. Jeg var redd jeg ikke skulle greie å ha noe ordentlig forhold til han lille. Heldigvis har det ikke blitt slik, lille Thomas, som er oppkalt etter broren min, har gitt meg og oss ufattelig mye glede.
Heldigvis blir ting lettere med tiden, man lærer seg å leve med sorgen og savnet.
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Det er sant. Sorgen omdannes etter hvert til noe mer håndterbart, mens savnet opplever jeg som stadig tilbakevendende. Ikke minst savnet av å dele gode opplevelser og nye livsfaser som å bli bestefar for min del og onkel for hans del, om han vært hos oss i dag...Stian87 skrev: 02 sep 2018, 13:49 Heldigvis blir ting lettere med tiden, man lærer seg å leve med sorgen og savnet.
Selv om Håkon ikke er her har barnebarnets mor, Håkons yngste søster, fortalt mye om hvilken flott fyr han var og at han følger med på hva hun gjør fra der han er nå :) .
Takker for gode ord, Stian.
Det samme til Kjell Vidar og Tore.
Fine og kloke folk jeg har hatt gleden av å ha hatt flere gode MC-opplevelser med!
Gleder meg til å møte Stian, kanskje ikke denne sesongen, men neste? Satser på det

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Stian87
- Innlegg: 2038
- Registrert: 14 mai 2016, 23:18
- Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
- Bosted: Ski
Re: AJ Arena...
Ja jeg opplever det på samme måte, ar barna mine må vokse opp uten han, og at vi ikke fikk mulighet til å se hva slags mann han ville blitt. Akkurat det er veldig vanskelig. Det er veldig fint :) det er ikke så lett å forklare sånt for små barn, samtidig synes jeg det er viktig at de vokser opp med en forståelse av hvem han var og får et slags forhold til ham.
Takk for at du deler AJ. Det er fint å vite at man ikke er alene om disse tingene. Ja jeg håper og satser på det, hadde vært veldig gøy å få vært med på disse forumtreffene, eventuelt treffe deg ute på landeveien en dag
Takk for at du deler AJ. Det er fint å vite at man ikke er alene om disse tingene. Ja jeg håper og satser på det, hadde vært veldig gøy å få vært med på disse forumtreffene, eventuelt treffe deg ute på landeveien en dag

LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Ikke mye å skrive om i bikerloggen om MC den siste måneden...
Men det har blitt noen turer i nærområdet, senest i dag for å etterfylle tanken med 98 oktan, som en del av ikke altfor mange forberedelser til vinterlagringen.
Fylte også opp ei femliterskanne, som står i beredskap i tilfelle vinteren kommer som "julekvelden på kjerringa" og jeg ikke får tatt siste turen for etterfylling med foretrukket lagringsdrivstoff, nemlig 98 oktan.
Tror fortsatt at dette er det lureste når sykkelen skal stå i ro et halvt års tid.
Snart går altså sykkelen i hi og lengselen og overoptimistisk planlegging for 2019 sesongen er i gang
.
Og den startet med MC-messa til våren hvor jeg er spesielt spent på nye Moto Guzzi V85 TT
!
Men det har blitt noen turer i nærområdet, senest i dag for å etterfylle tanken med 98 oktan, som en del av ikke altfor mange forberedelser til vinterlagringen.
Fylte også opp ei femliterskanne, som står i beredskap i tilfelle vinteren kommer som "julekvelden på kjerringa" og jeg ikke får tatt siste turen for etterfylling med foretrukket lagringsdrivstoff, nemlig 98 oktan.
Tror fortsatt at dette er det lureste når sykkelen skal stå i ro et halvt års tid.
Snart går altså sykkelen i hi og lengselen og overoptimistisk planlegging for 2019 sesongen er i gang

Og den startet med MC-messa til våren hvor jeg er spesielt spent på nye Moto Guzzi V85 TT

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Jeg kom nettopp over denne videoen, hvor jeg kjente meg godt igjen etter to flotte turer hit. Nemlig til Mandello del Lario hvor Moto Guzzi har laget motorsykler siden 1921:
Jeg var her første gang i 2013 og andre gangen i 2016 og da nettopp på "Open House" slik som i videoen. Kjenner meg absolutt igjen på hvordan stemningen var.
I 1993 var vi her med Moto Guzzi Stelvio, som fikk mange lange blikk etter seg, også i Italia, faktisk. Så ikke særlig mange maken til den vi hadde.
I 1996 var jeg nedover med "The White Whale", den hvite KTM'en og så ingen andre maken til denne blant den store mengden sykler som sto parkert utenfor den gamle Moto Guzzi fabrikken, som nå er MCmuseum.
Noen få minutter ut i videoen ser jeg en rød 850 som rygger ut mot akkurat den plassen jeg parkerte KTM'en. Artig å se og gjør at jeg absolutt mer enn gjerne tar en tur tilbake.
KTM'en vekket også mye oppmerksomhet da vi var der. Artig det også
!
Italia har sine sider på godt og vondt. Selv har jeg ingen dårlige erfaringer herfra. Heller det motsatte som tommel opp fra mange medtrafikanter, særlig da jeg kjørte Moto Guzzi der nede.
Og i 1996 mens jeg og reisefølget mitt på en Moto Guzzi Breva 1100 tråklet oss gjennom en småby på vei til Moto Guzzi evenementet, kjørte en italiener i en liten Fiat opp på siden av meg og spurte om det var nettopp en Moto Guzzi Breva, som kjørte foran meg. Noe jeg bekreftet med et "Oh yes, it is!" og fikk et bredt glis og tommel opp tilbake.
Jeg var her første gang i 2013 og andre gangen i 2016 og da nettopp på "Open House" slik som i videoen. Kjenner meg absolutt igjen på hvordan stemningen var.
I 1993 var vi her med Moto Guzzi Stelvio, som fikk mange lange blikk etter seg, også i Italia, faktisk. Så ikke særlig mange maken til den vi hadde.
I 1996 var jeg nedover med "The White Whale", den hvite KTM'en og så ingen andre maken til denne blant den store mengden sykler som sto parkert utenfor den gamle Moto Guzzi fabrikken, som nå er MCmuseum.
Noen få minutter ut i videoen ser jeg en rød 850 som rygger ut mot akkurat den plassen jeg parkerte KTM'en. Artig å se og gjør at jeg absolutt mer enn gjerne tar en tur tilbake.
KTM'en vekket også mye oppmerksomhet da vi var der. Artig det også

Italia har sine sider på godt og vondt. Selv har jeg ingen dårlige erfaringer herfra. Heller det motsatte som tommel opp fra mange medtrafikanter, særlig da jeg kjørte Moto Guzzi der nede.
Og i 1996 mens jeg og reisefølget mitt på en Moto Guzzi Breva 1100 tråklet oss gjennom en småby på vei til Moto Guzzi evenementet, kjørte en italiener i en liten Fiat opp på siden av meg og spurte om det var nettopp en Moto Guzzi Breva, som kjørte foran meg. Noe jeg bekreftet med et "Oh yes, it is!" og fikk et bredt glis og tommel opp tilbake.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Jeg måtte et nødvendig ærend til Nittedal i dag og telte på knappene om jeg skulle ta sykkelen eller ikke .
Det ble MC-tur og selv om været her jeg bor var bedre enn et par-tre mil sørover, ble det en fin tur i tørt og vindstille høstvær.
Men jeg kjenner på meg at det ikke blir mange turer heretter, tross varmeholker og varme i salen.
Jeg trives nok best med 10 varmegrader ++, noe det ikke var i dag.
Men fine kjøreforhold og en MC som jeg blir mer og mer fornøyd med, gjør at man lar seg lett friste.
Veldig fornøyd med den nye KTM'en, altså. Tross "trang fødsel" i vår kort tid etter overtakelsen.
Tror det kommer til å bli vanskelig å kvitte seg med denne når den tid kommer. Ikke at jeg har noen umiddelbare planer, men det "lurer" en artig Moto Guzzi sak der framme et sted...
.
Men enn så lenge og kanskje lenger enn opprinnelig tenkt, blir det denne
:
Det ble MC-tur og selv om været her jeg bor var bedre enn et par-tre mil sørover, ble det en fin tur i tørt og vindstille høstvær.
Men jeg kjenner på meg at det ikke blir mange turer heretter, tross varmeholker og varme i salen.
Jeg trives nok best med 10 varmegrader ++, noe det ikke var i dag.
Men fine kjøreforhold og en MC som jeg blir mer og mer fornøyd med, gjør at man lar seg lett friste.
Veldig fornøyd med den nye KTM'en, altså. Tross "trang fødsel" i vår kort tid etter overtakelsen.
Tror det kommer til å bli vanskelig å kvitte seg med denne når den tid kommer. Ikke at jeg har noen umiddelbare planer, men det "lurer" en artig Moto Guzzi sak der framme et sted...

Men enn så lenge og kanskje lenger enn opprinnelig tenkt, blir det denne

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: AJ Arena...
Bra at sykkelen er friskmeldt, da får du vel en god innbyttepris en gang på senvinteren.
Når du skriver at du ikke har umiddelbare planer om å bytte, bruker det å bety at det er noe på gang om ikke lenge.
Her hadde vi vær og temperatur til å kjøre i ettermiddag, men å ta ut en nypolert sykkel fra vinterhiet for en enkelt liten tur, og få støv på lakk og krom........... jeg grøsser av tanken.
Når du skriver at du ikke har umiddelbare planer om å bytte, bruker det å bety at det er noe på gang om ikke lenge.
Her hadde vi vær og temperatur til å kjøre i ettermiddag, men å ta ut en nypolert sykkel fra vinterhiet for en enkelt liten tur, og få støv på lakk og krom........... jeg grøsser av tanken.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Da er MCsesongen 2018 definitivt over. Vinteren kom for fullt i dag og selv om snøen trolig forsvinner og det bare veier og varmegrader igjen, så blir det uansett ikke mer motorsykling i år.
2018 ble ikke slik jeg hadde sett for meg selv om det startet bra med kontraktskriving på ny sykkel. Det gjorde selvfølgelig sitt til at man gledet seg ganske mye ekstra mens man med lengsel og smerte ventet på at snøen skulle smelte.
Nå husker jeg ikke i farten om det ble noen småturer med den forrige KTM'en før den nye ble hentet. Så da kan jeg likesågodt si at sesongstart ble 19. april da jeg fór oppover til Lillehammer i ganske så kjølig vær for å hente nysykkelen.
10-11 dager senere bar det oppover igjen til 1.gangsservice.
Nå var sesongen skikkelig i gang! Trodde jeg...
Men sånn ble det ikke. Ca. 1000 kjørte km. etter 1. gangsservicen oppdaget jeg oljesvettingen fra motoren.
Deretter ble det en del fram og tilbake med forhandler og verksted uten at de fikk fikset problemet ved første forsøk.
På andre forsøk ble det derimot gjort grundig jobb og siden da har det ikke vært antydning til hverken oljesvetting, lekkasje eller oljeforbruk for øvrig, for den del.
Men feilen på en oljetrykksbryter, som det viste seg å være, gjorde at flere turplaner måtte skrinlegges i mai og juni.
Så skjedde det utenkelige og uvirkelig at barnebarnet vårt, gulljenta på halvannet år, fikk blodpropp på hjernen. Mao. slag, en alvorlig sykdom i så ung alder. Det slo beina under oss alle i familien, men rask hjelp og oppmerksomhet fra barnehageansatte gjorde at veslejenta fikk tidlig hjelp og i dag ser vi at svært god oppfølging etter sykehusoppholdet, gir gode resultater slik at hun mest sannsynlig kommer fra det uten mén.
Dette satte selvfølgelig også en kraftig brems på MCsesongen. Vi kjente det også selv fysisk på kroppen mens den lille frøkna kjempet seg tilbake til det nesten normale ved hjelp av dyktig helsepersonell.
Så sesong 2018 ble ikke akkurat slik man hadde tenkt. Men noen turer ble det, men ingen lange og slett ikke Kystriksveien, som jeg hadde drømt lenge om å kjøre denne sommeren.
Så får man se hvilke muligheter man får neste år. Med en like god sommer som i år må jeg nok gjøre alvor av planene om å sette det meste annet til side og bare legge ut på en bekymringsløs og kanskje også mer eller mindre planløs tur med en fantastisk motorsykkel, som KTM Super Adventure S faktisk er!
Eller kanskje det blir sykkelbytte siden det kommer flere interessante nyheter som blir leveringsklare til 2019 sesongen?
Vi får se...
Uansett så lenge helsa holder blir det mye og enda mer MC-kjøring i 2019 enn hva det ble i år – håper jeg...
Her noen bilder fra årets sesong:
Hjem fra Lillehammer med nysykkelen den 19. april. Enderlig skikkelig sesongsstart!
Montering av Tutoro Automatic Chainoiler tre dager senere.
Apriltur på Ringerike
Hjem fra Lillehammer etter 1. gangsservice
Tur til vårmønstringa utenfor Varemessa i Lillestrøm i begynnelsen av mai. Om det noengang blir cruiser på meg så blir det mest sannsynlig en av 1400 modellene til Moto Guzzi
!
Oljesvetting fra motor kort tid etter gjennomført 1. gangsservice. Trodde først at verkstedet ahdde overfylt olje, men det viste seg å være feil på en oljetrykksbryter. Tok litt tid å finne ut dette, noe som la klare begrensninger på kjøringen i nesten en måned av 2018 sesongen.
Handletur i Sverige
Gruskjøring på grensen - mellom Norge og Sverige. Altså ingen grensesprengende og risky kjøring...
.
Flott tur sammen med ToreL på vei til forumtreffet på Dovreskogen. Her fra Hemsedalsfjellet.
Klar for forumtur fra Dovreskogen Camping.
På vei fra Røros til Fagernes - en av få aleneturer i 2018. En tysk turist tilbød seg å knipse et bilde, noe jeg takket ja til selv om hår og skjegg sto til alle kanter. Hjelmsveis unngås best ved å ikke har noen av delene...
2018 ble ikke slik jeg hadde sett for meg selv om det startet bra med kontraktskriving på ny sykkel. Det gjorde selvfølgelig sitt til at man gledet seg ganske mye ekstra mens man med lengsel og smerte ventet på at snøen skulle smelte.
Nå husker jeg ikke i farten om det ble noen småturer med den forrige KTM'en før den nye ble hentet. Så da kan jeg likesågodt si at sesongstart ble 19. april da jeg fór oppover til Lillehammer i ganske så kjølig vær for å hente nysykkelen.
10-11 dager senere bar det oppover igjen til 1.gangsservice.
Nå var sesongen skikkelig i gang! Trodde jeg...
Men sånn ble det ikke. Ca. 1000 kjørte km. etter 1. gangsservicen oppdaget jeg oljesvettingen fra motoren.
Deretter ble det en del fram og tilbake med forhandler og verksted uten at de fikk fikset problemet ved første forsøk.
På andre forsøk ble det derimot gjort grundig jobb og siden da har det ikke vært antydning til hverken oljesvetting, lekkasje eller oljeforbruk for øvrig, for den del.
Men feilen på en oljetrykksbryter, som det viste seg å være, gjorde at flere turplaner måtte skrinlegges i mai og juni.
Så skjedde det utenkelige og uvirkelig at barnebarnet vårt, gulljenta på halvannet år, fikk blodpropp på hjernen. Mao. slag, en alvorlig sykdom i så ung alder. Det slo beina under oss alle i familien, men rask hjelp og oppmerksomhet fra barnehageansatte gjorde at veslejenta fikk tidlig hjelp og i dag ser vi at svært god oppfølging etter sykehusoppholdet, gir gode resultater slik at hun mest sannsynlig kommer fra det uten mén.
Dette satte selvfølgelig også en kraftig brems på MCsesongen. Vi kjente det også selv fysisk på kroppen mens den lille frøkna kjempet seg tilbake til det nesten normale ved hjelp av dyktig helsepersonell.
Så sesong 2018 ble ikke akkurat slik man hadde tenkt. Men noen turer ble det, men ingen lange og slett ikke Kystriksveien, som jeg hadde drømt lenge om å kjøre denne sommeren.
Så får man se hvilke muligheter man får neste år. Med en like god sommer som i år må jeg nok gjøre alvor av planene om å sette det meste annet til side og bare legge ut på en bekymringsløs og kanskje også mer eller mindre planløs tur med en fantastisk motorsykkel, som KTM Super Adventure S faktisk er!
Eller kanskje det blir sykkelbytte siden det kommer flere interessante nyheter som blir leveringsklare til 2019 sesongen?
Vi får se...
Uansett så lenge helsa holder blir det mye og enda mer MC-kjøring i 2019 enn hva det ble i år – håper jeg...
Her noen bilder fra årets sesong:
Hjem fra Lillehammer med nysykkelen den 19. april. Enderlig skikkelig sesongsstart!
Montering av Tutoro Automatic Chainoiler tre dager senere.
Apriltur på Ringerike
Hjem fra Lillehammer etter 1. gangsservice
Tur til vårmønstringa utenfor Varemessa i Lillestrøm i begynnelsen av mai. Om det noengang blir cruiser på meg så blir det mest sannsynlig en av 1400 modellene til Moto Guzzi

Oljesvetting fra motor kort tid etter gjennomført 1. gangsservice. Trodde først at verkstedet ahdde overfylt olje, men det viste seg å være feil på en oljetrykksbryter. Tok litt tid å finne ut dette, noe som la klare begrensninger på kjøringen i nesten en måned av 2018 sesongen.
Handletur i Sverige
Gruskjøring på grensen - mellom Norge og Sverige. Altså ingen grensesprengende og risky kjøring...

Flott tur sammen med ToreL på vei til forumtreffet på Dovreskogen. Her fra Hemsedalsfjellet.
Klar for forumtur fra Dovreskogen Camping.
På vei fra Røros til Fagernes - en av få aleneturer i 2018. En tysk turist tilbød seg å knipse et bilde, noe jeg takket ja til selv om hår og skjegg sto til alle kanter. Hjelmsveis unngås best ved å ikke har noen av delene...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 7056
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Bosted: Molde
- Kontakt:
Re: AJ Arena...
Godt å se at sesongen ble så bra for deg
Flere store tilbakeslag gjorde at det like mange ganger så ut som sesongen ble avlyst. Oljelekkasje, sykdom, havarert vannpumpe..
Som ordtaket sier: "godt med alt som er unnagjort"

Flere store tilbakeslag gjorde at det like mange ganger så ut som sesongen ble avlyst. Oljelekkasje, sykdom, havarert vannpumpe..
Som ordtaket sier: "godt med alt som er unnagjort"
