Dette blir en bra match

Gratulerer!!
Dette blir en bra match
Audi Mannen skrev: 11 jul 2021, 20:10 Ikke i dag, men i går.
Ny sykkel.
IMG_661411001.jpg
I tillegg hadde jeg glemt å ta med mc sko når jeg pakket utstyret i bilen kl. 05.30 i stor iver etter å komme meg avgårde. Da ble det også kjøpt nye støvler..... valget falt da på noe som matcher sykkelen.
20210710_170546 (1).jpg
Har en maken - kjekk liten sak.AJ skrev: 09 aug 2021, 15:16 I dag ble det kjøpt en Held salveske som passet akkurat til LilleMy21 - se "Hva har du gjort med MC'en i dag" tråden:
090821 3.JPG
Veska kan også brukes som ryggsekk med fastmontert justerbart enkeltsele fra eget oppbevaringsrom. Ellers fulgte det også med regntrekk.
Link til salgsside? Lurer på hvordan den festes, og mål.AJ skrev: 09 aug 2021, 15:16 I dag ble det kjøpt en Held salveske som passet akkurat til LilleMy21 - se "Hva har du gjort med MC'en i dag" tråden:
090821 3.JPG
Veska kan også brukes som ryggsekk med justerbar enkeltsele fra eget oppbevaringsrom. Ellers fulgte det også med regntrekk.
Kjøpte den på NTS Gardermoen. Tror jeg kjøpte den siste siden det ikke hang flere enn en på veggen.cannon skrev: 09 aug 2021, 15:24Link til salgsside? Lurer på hvordan den festes, og mål.AJ skrev: 09 aug 2021, 15:16 I dag ble det kjøpt en Held salveske som passet akkurat til LilleMy21 - se "Hva har du gjort med MC'en i dag" tråden:
090821 3.JPG
Veska kan også brukes som ryggsekk med fastmontert justerbart enkeltsele fra eget oppbevaringsrom. Ellers fulgte det også med regntrekk.
Her er målene:
Nei nei... Men 80 er greit det og, med en totalvekt på 1995 kg på hengeren. Plass til to store sykler da.xavi0n skrev: 15 aug 2021, 14:23 Slettes ikke gitt at tilhengere som nå kan kjøres i 80 får kjøre i 100.
Dersom min henger i utlandet er godkjent for 130 burde det vel gå greit med 100 i Norge?xavi0n skrev: 15 aug 2021, 14:23 Slettes ikke gitt at tilhengere som nå kan kjøres i 80 får kjøre i 100.
Kommer ann på hva akslingene til tilhengeren er godkjent for og noen andre krav jeg ikke husker i farta.
Skal jeg tro på min lokale tysse selger er proff serien til tysse noe av det eneste som kan kjøres i 100 når det blir lov
Var også innom Mc-Oslo i dag , kl 3..blei ny tankveske, og klossa og no stasj...Sattphalat skrev:Hva jeg har kjøpt idag.
Nytt visir og pinlock. Prøvde å få tak i før sommeren ,men ikke mulig å oppdrive i butikk. Måtte bestille nå og. Kom i løpet av en uke denne gangen. Var usikker på om de klarte å levere, så nå er det et visir på vei som er bestilt på nett også.
Frua narret meg til å kjøpe en skinnjakke. 1800 kr hos mc Oslo. Nedsatt fra rundt 5. helt grei jakke til småturer i byen.
Nye sommerhansker ble det også.
Har kjørt med Biltema vinterhansker hele sommeren til nå :-)
Sent from my iPad using Tapatalk Pro