Turen gikk fra Solbergtårnet rasteplass via Halden og riksvei 22 (den Blågrønne vegen) hvor vi tok av mot Kornsjø og Ed før vi kjørte oppover igjen via Nøssemarksvegen og via rv. 106 over norskegrensen og deretter mot Ørje via rv. 21. På Statoil i Ørje tok vi alle en kopp kaffe og nogot attåt. Altså alle untatt Cutless som måtte hjem og gjøre viktigere ting (tenke seg til

mortenolb og Kalleklovn hang på meg mot Sarpsborg hvor vi skilte våre veier for denne gang. Alt i alt en meget flott tur på variert men stort sett flotte veier ( i mine øyne.)
Nøssemarksveien var så som så. Flott svingete vei, men litt lappeteppe asfalt i starten samt litt ulumskheter i veien til tider. Ikke så ille at det satt ned tempoet i nevneverdig grad, men man kneip skinkene litt ekstra sammen i noen av svingene. Fikk lekt litt med sykkelen i dag i litt høyere turtallsområde enn jeg pleier og fytte faen som det går. I noen av svingene lå jeg mellom 9.000-12.000rom etter pådrag og det skal inrømmes at jeg ikke har vert så langt oppe i turtallsregisteret før under normal svingkjøring, men dra til helvete det river i skinka når jeg gir gjernet :-)å
Igjen... langt mer krefter enn man (jeg) strengt tatt trenger, men ja.. veldig artig

Å nei, det ble faktisk ingen bilder i dag. Det er som sagt "turan som telle"

Takk for turen i dag gutta!