Selv har jeg nok en gang fått helt dilla på Tool igjen

Passer til mye, disse glade musikantene. Jeg hørte Rival Sons på Storsjøyran i Østersund, i fjor.KåreDump skrev:Et par låter som passer godt til romlinga fra en v-twin:
Down my alleyAJ skrev:Første ferieuke og tid til litt av hvert, ikke minst musikk og en testing av svenskeinnkjøpt rødvin![]()
![]()
.
Motörhead tidligere i kveld.
Nå er det grunge-go'ingene PEARL JAM og deres "Vitalogy" (1994) som snurrer i CD-spilleren.
Trivelig gjenhør med en sjanger som ble utskjelt av mange hard-rock og metal fans (og ikke minst musikkjournalister, som jeg også var...) på nitti-tallet.
Selv synes jeg bandet og sjangeren for øvrig kom med mye bra, friskt og nyskapende som det var på den tiden...:
Er vel ikke mye tilfelles mellom KATATONIA da de startet og nå, sånn musikalsksett? Vokalisten skadet vel stemmebåndet for noen år siden, og derfor fjernet mye av growls osv om jeg ikke tar feil.AJ skrev:God lørdagskveld med selskap av svenske KATATONIA og albumet "Last Fair Deal Gone Down" (2001) fra et band som så sin spede begynnelse i 1991 og som fortsatt holder det gående.
God skive fra et solid band fra våre nærmeste øst-europeiske naboer...
hakhap skrev:Fant disse gutta via spotify av alle ting, morsom gjeng synes nå jeg
Skal ikke skimse av spotify, spesielt related artists. Er fort noe bra som kan komme opp der er man heldig