20 mil ble det på meg, mens stakkars Guzziman har enda 10-12 mil igjen før han er hjemme. Det ble kaldt når mørket kom sigende.
Blir nok en oppdatering i bloggen i løpet av kvelden

Varmeholkene var gull verdt i dag

Livets utfordringer..mortenolb skrev:Har opplæring med en polakk på jobb. Jeg er bare vikar i utgangspunktet og har bare vært her i 4 uker. Han er ikke så flink i norsk, så må prøve å tyde hva han sier, prøve å få han til å forstå hva jeg sier og samtidig være deltids norsklærer. Har holdt på med det hele uka, og nå er jeg så sliten i hue at jeg begynner å miste språket
Blir det ny sykkel i år? :-)Kenny_85 skrev:Jeg skal ned i garasjen for å skifte drev, kjede og lufte bremsene.
Ducatien blir nok solgt i morgen
Jeg har ikke kjørt så veldig mange sykler, men stortrives på plastrakettKenny_85 skrev:Blir ny sykkel til våren. Hvilken vet jeg ikke, hadde vært gøy med en plastrakett. Vi får se hvor økonomien og følelsene møtes.
Må si det gikk fort å bytte drev. Kappet kjedet med kjedeverktøy fra Biltema og med etter å ha løsnet fem skruer og en mutter var begge drevene av.
Stemmer det.SuperMorten skrev:Har akkurat hatt en liten tur til Stavern og hjem. Møtte ingen andre sykler på veien, men en fin tur var det allikevel. Møtte derimot Banditmannen tror jeg, i arbeidsbil
Ojsann!MLeikarnes skrev:På hotell i Lørenskog nå, Oslo Motorshow imorgen!
Sent from my Samsung Galaxy Tab with Tapatalk HD