Bjerknez skrev: 12 sep 2021, 03:19
Grattis! :)
Også fikk du med to varmtvannsberedere på kjøpet
Jaggu dukka det ikke opp en ekte Bjerknez her også. "MC-folk" som må rakke ned på andre MC-folk sine valg av MC har en helt elendig standing hos meg. I dette tilfellet vurderer jeg å kjøre min flotte nyervervelse til Fstad, snu hekken mot hiet til B´nez, og blåse hele rønna av grunnmuren....nesten som Storeulv mot smågrisene....
Fra alvor til spøk:
B´nez har brukt noen sider her på å formidle at han har bestilt en undermotorisert, overpriset og blytung etterkrigsklone. Til tross for at klenodiet mangler motor så leveres også dette det med 2 relativt solide eksospotter (aka "varmtvannsberedere"), der rusten trolig har tatt bolig allerede før levering.
Med denne skal han øvelseskjøre med hele Norge, og han skal rulle inn i solnedgangen.
Dette kan komme til å bli en ensom ferd. Med små scooterhjul er det en overhengende fare for at all tradisjonell hilsing uteblir. Dette vil trolig ikke føre til bekymring, da den samme B´nez vil være mest opptatt med å stirre på sitt eget dashbord, bestående av et ombygget og akkurat passe nøyaktig multimeter fra Aliexpress. Regner med at det jobbes iherdig med dette i furtebua, frem mot jul.
Alvor igjen:
Bjerknez: Til tross for at Speedmasteren(?) i mine øyne mangler alt som en motorsykkel bør ha, så synes jeg du har gjort et godt mc-valg. Føler meg helt sikker på at du kommer fram til solnedgangen en gang neste høst, før snøen legger seg. Lykke til med fin motorsykkel