Bjerknez skrev:Passer bra med litt sirup nå, for nå er jeg sur i trusaToven skrev:Vi har innført buksesirup-liste så jeg vil herved gratulere Bjerknez som første oppførte
Haha

Bjerknez skrev:Passer bra med litt sirup nå, for nå er jeg sur i trusaToven skrev:Vi har innført buksesirup-liste så jeg vil herved gratulere Bjerknez som første oppførte
Under min omtalte kjøretur i fjor, mistet jeg førligheten i høyre benet. Fra hofta å ned. Er vel en mulighet at det ble "litt lange" etapper. Jeg oppdaget det da jeg skulle fylle tanken oppi Nordtrøndelag et sted, at jeg hadde bare en fot å stå på. Kjørte de siste 12 timene hjem med bare venstrefot som virket. Vel hjemme gikk det ca to uker med fysioterapi og kiropraktor før benet var 100% igjen.mortenolb skrev:Ny dag, samme fot. Litt forandring er det, da, men jeg vet ikke om jeg vil påstå at det er til det verre eller bedre. Kjenner kanskje litt mer.
Ta en tur til doktoren, du! Anbefaler at du sjekker det fremfor å drøye det. Har hatt 3 år med he#^%* problemer med skulderen fordi jeg var sta... IKKE LURT..mortenolb skrev:Ny dag, samme fot. Litt forandring er det, da, men jeg vet ikke om jeg vil påstå at det er til det verre eller bedre. Kjenner kanskje litt mer.
Bjerknez skrev:Da ser det ut til at du kanskje slipper å amputere
Heiheihei. Hva har jeg gjort for å fortjene det?Intruder skrev:Bjerknez skrev:Da ser det ut til at du kanskje slipper å amputere
![]()
Kanskje bedre å lobotomere....
![]()
Hey!! Det blir sikkert bra!mortenolb skrev:Inspirert av Bjerknez, så har jeg nå bestilt R&G Tail Tidy fra mcoslo. 595,- skal de ha. Jeg er riktignok litt skeptisk, da det er omtrent halv pris på å kjøpe rett fra R&G, så vi får se hva som skjer. Har ikke råd til det, men måtte bare prøve. Tar sikkert litt tid også siden det står at det er bestillingsvare.
Dæven... Hvor mye fikk du egentlig i donasjon?mortenolb skrev:Og i samme slengen får vel i år bli året hvor jeg monterer de nye blinklysa og mirror spacerne som har liggi i to sesonger. Latskap lenge leve.