Takker

Så bølletøff og kul at 007 kjører den

Takker
Så på den også, men det som gjorde meg litt betenkt var hvis jeg lå i 130 eller mer på Autobahn og ville slippe opp gassholderen, ville jeg ikke da få en plutselig fartsreduksjon? Noe som ikke er så greit hvis bilen bak lå tett på.cannon skrev: 05 okt 2021, 12:52 Denne gass-holderen koster et par kroner og en halvtime i garasjen. Har brukt på alle veisykler siden 2005. Aktiveres med tommel og deaktiveres med gasshålken.
Alu-braketten er filt ned og pusset etter testkjøring.
Screenshot_20211005-124821_Gallery.jpg
Gratulerer! Gleder meg til se den på kino.
Ikkeno problem. Drar av gass helt etter eget behov, med vanlig bruk av gassrulla. Har kjørt noen 1000 mil med slik løsning på 5 ulike sykler. Aldri hatt noen episoder.erik m skrev: 05 okt 2021, 19:56Så på den også, men det som gjorde meg litt betenkt var hvis jeg lå i 130 eller mer på Autobahn og ville slippe opp gassholderen, ville jeg ikke da få en plutselig fartsreduksjon? Noe som ikke er så greit hvis bilen bak lå tett på.cannon skrev: 05 okt 2021, 12:52 Denne gass-holderen koster et par kroner og en halvtime i garasjen. Har brukt på alle veisykler siden 2005. Aktiveres med tommel og deaktiveres med gasshålken.
Alu-braketten er filt ned og pusset etter testkjøring.
Screenshot_20211005-124821_Gallery.jpg
Tok sjansen på størrelse Medium - Large, som passer min Prexportstøvler str. 43.Audi Mannen skrev: 15 okt 2021, 08:40 De så ikke ille ut, hvilken størrelse kjøpte du til størrelse på MC støvler?
GratulererJTN81 skrev: 16 okt 2021, 21:38 Gikk på årets andre smell idag, tidligere i sommer kjøpte jeg meg en cbr 600, etter 8 år uten mc.
I dag ble det denne.
866_1924749791.jpg
Takker
Gratulerer med ny fin motorsykkel
Takk for det!
Rart med det for egen del, men jeg har ikke særlig ofte brukt varmeholkene eller cruisekontrollen og enda sjeldnere varmen i salen. Og når det gjelder kjøreprogrammene så bruker jeg for det aller meste "Sport" moduset.Gammelsmurfen skrev: 05 nov 2021, 20:39 men det gjør ikke noe at det går an å hvile høyrehånda på langkjøring (cruise), varmeholker, mange kjøreprogrammer etc. etc.
Absolutt ikke, kjøregleden er like stor med den jeg har. den har ikke noe av dette.AJ skrev: 05 nov 2021, 20:51Rart med det for egen del, men jeg har ikke særlig ofte brukt varmeholkene eller cruisekontrollen og enda sjeldnere varmen i salen. Og når det gjelder kjøreprogrammene så bruker jeg for det aller meste "Sport" moduset.Gammelsmurfen skrev: 05 nov 2021, 20:39 men det gjør ikke noe at det går an å hvile høyrehånda på langkjøring (cruise), varmeholker, mange kjøreprogrammer etc. etc.
Men bakkestartassistenten har jeg hatt god bruk for nioen ganger, særlig med fullastet sykkel og stans under krevende forhold.
Så flere av disse nye tekniske nyvinningene ser i hvert fall jeg etterhvert på som strengt tatt ikke spesielt nødvendige for å ha en god MC-opplevelse.
Det synes jeg var en stiv pris
Ja du må ikke glemme grispikk`r som også er med ...