Ser at du har lagt ut to bilder allerede. Bra!
Kona har sykkel også, skjønner jeg... :-)
Registret her hun, eller?
Flere jenter er veldig velkomne her på MCsiden, bare så det er nevnt...

Hei, hyggelig med respons!Globe skrev:Hei ZZR-Erlingog velkommen hit til MCsiden.no. :=D> :=D>
Det var litt av en MC-rekke du kunne vise tilveldig bra :=D>. Forstår at det ligger masse erfaring i det med ulike modeller, størrelser og motortyper.
Fotointeressen din skulle vel kunne tyde på at det kan bli presentert en del bilder fra denne kanten også da :)
Skal bli spennende å "følge" deg og din fru! Så møtes vi kanskje ved en eller annen mulighet, langs veien :)
Vafler...mmm...takker!Snikkeren skrev:Hvis dere er i nærheten av Ørsta på vestlandsturen så må dere gi beskjed, så skal dere få kaffe og vafler. Trenger dere en plass å overnatte så har vi gjesteseng til det og.
Apropos akkurat det; vi har jo en egen cyclografi-tråd her på MCsiden ogsåTysnes skrev:Bra samling med sykler oppover årene ser eg :-)
Oppdatert :)AJ skrev:Apropos akkurat det; vi har jo en egen cyclografi-tråd her på MCsiden ogsåTysnes skrev:Bra samling med sykler oppover årene ser eg :-)![]()
:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1&t=2535" onclick="window.open(this.href);return false;
Riktig riktig, takk for sist! Det var vi som hadde teltet nederst ved benken ja..var vel også det eneste teltet :)RoJo skrev:Har du og Hege tenkt dere til Kinnsarvik 1-13 mai i år også? I så fall treffes vi.