Så du har hatt en på si i 24 år, og det er det som er nøkkelen til et lykkelig ekteskap?Jompa skrev: Æ har allerede verdens beste elskerinne, hvis ikke hadde vi vel ikke vært gift i 24 år ?

Så du har hatt en på si i 24 år, og det er det som er nøkkelen til et lykkelig ekteskap?Jompa skrev: Æ har allerede verdens beste elskerinne, hvis ikke hadde vi vel ikke vært gift i 24 år ?
Snikkeren skrev:Så du har hatt en på si i 24 år, og det er det som er nøkkelen til et lykkelig ekteskap?Jompa skrev: Æ har allerede verdens beste elskerinne, hvis ikke hadde vi vel ikke vært gift i 24 år ?
Som den hengivne og ansvarlige ektemann Æ e, burde Æ vel ha oppklart "misforståelsen" så fort som mulig.ArcticTiger skrev:Snikkeren skrev:Så du har hatt en på si i 24 år, og det er det som er nøkkelen til et lykkelig ekteskap?Jompa skrev: Æ har allerede verdens beste elskerinne, hvis ikke hadde vi vel ikke vært gift i 24 år ?
Det er Gutten sin som har Årna seg, ja
Takk for den, Rogg.rogg skrev:24 år står det respekt av. Hun har gjort et godt valg skjønner jeg.
Etter å ha lest de siste innleggene i "kaffemaskintråden" trekkes denne påstanden tilbake.Jompa skrev:
Kaffemaskin interressere meg ikke det aller minste, æ e vel en av de siste i landet som enda koke kaffen i kjele.
Beklager at æ jobber mye for tiden, og har i tillegg mista litt gnisten når det gjelder å kommentere alt her inneJompa skrev: Må innom forumet flere ganger om dagen, selv om æ vet at hele forumet e i vinterdvale. Et av få lyspunkt e Svolps bildeserie fra i sommer.
Han får hermed ei adventsstjerne fra meg![]()
Likeså Bikerdude73 og Iron76 sine blogger. Begge anbefales!
Er nesten så eg kjenner lukten av brent 2-taktsolje. HerligtJompa skrev:Takk for den, Rogg.rogg skrev:24 år står det respekt av. Hun har gjort et godt valg skjønner jeg.
Adventstid, æ har ikke fått den rette stemninga enda. Det kan hende at det kommer av at begge ungan e fløtta ut, at TV2 ikke sende "The julekalender", eller at det er litt for lenge til jul enda. Gaven til fruen e ihvertfall i boks.
Må innom forumet flere ganger om dagen, selv om æ vet at hele forumet e i vinterdvale. Et av få lyspunkt e Svolps bildeserie fra i sommer.
Han får hermed ei adventsstjerne fra meg![]()
Likeså Bikerdude73 og Iron76 sine blogger. Begge anbefales!
Kaffemaskin interressere meg ikke det aller minste, æ e vel en av de siste i landet som enda koke kaffen i kjele. Evergood må det være.
Ellers har æ fulgt med på debatten om mc-ulykker. Mye gode synspunkter i den tråden, og alltids nokka å ta med seg.
Mens mange forbanne vintern, vente æ på sne. Va en tur i garasjen i kveld og prøvestarta scootern.
97 modell Polaris Ultra Touring. 3-cylindret, vannavkjølt 2-takter med 105 hk. 32 mm belte.
En kald to-takter lage røyk ! De første scooterløypan e allerede åpen, men det e enda for lite sne etter min smak. Har ikke noen sans for å kjøre over stokk og stein.
På den annen side e ikke min scooter heller laga for "deep snow eksperience", den egne seg best på løype eller ihvertfall hård sne.
Æ har forbandt "helvetesmaskina" mange ganger når æ har vært fast i en meter grynsne, uten spade og ingen andre til å hjelpe meg.
Men det e selvsagt glemt når man sitt innpå isen på et fjellvann en perfekt og vindstille dag mens fisken bit og grillen friste med lett
brente pølsebiter.
Ikke glemt, som æ skriv i teksten over bildet har Æ gått med på et kompromiss.MaxTron skrev:Men Jompa da, du glemte å henge opp lys på toppen rundt hundegjerdet, og rundt døra/porten
Sagt ja og ha i alle år for å få en utsettelse på sånt man er "nødt" te å få gjort ?Intruder skrev:Da har jeg kompromisset siden 1975 , omtrent som politikerne..