Da begynner SVen å bli klar for salg! Kjørte den ned fra Trondheim nå i helgen og har nå shinet og montert nytt batteri

Litt slitte dekk, men de får nesten følge med på kjøpet
Trivelig tur over nesten samtlige fjell. Eneste som trakk ned var springstart på Dovre (men fornøyd med at jeg klarte det) og 6grader og syndeflod over Valdresflyen. Kondolerer til han i den gule Triumphen som hadde mistet lappen tidligere på dagen og takk til alle de andre som faktisk stoppet (men ikke hadde startkabler)

Overrasket over hvor lite det hjelper å stå ved siden av veien med

Ihvertfall på biler.. De fleste bare sakket litt av og kikket rart på deg mens de kjørte forbi. Samtlige med MC derimot
2013-06-28 19.58.33 (600x338).jpg
Ellers begynner busaen å bli klar for sommern! Nytt PR3 bakdekk montert, Yuasa batteri - og ny Abus granit detecto lås. Liker den nye designen veldig godt på denne låsen - sort - mindre i størrelse, sterk, led indikator og mer lyd
burn2 (600x346).jpg
burn3 (600x342).jpg
Røyker fælt ved oppstart altså! Har bare litt vansker med å bytte dekk før de flekker korder. Om måtte showe litt for kidsa til en kompis

Særdeles overrasket over hvor lett den er å dra løs på asfalt i fart også. Aldri prøvd før, men fant ut jeg måtte teste litt i og med at bakdekket allikevel skulle byttes.. Rett til sperra i andre fra drøye 60kmt på tørr og fin asfalt var null prob med litt clutch.. Særdeles lite problematatisk .. Kunne nesten blitt en vane dersom jeg hadde vært en rik mann, above the law osv
20130628_163837 (392x600).jpg
Tett under 1300,- for dekket, 200,- for omlegging og 150,- for balansering ser jeg meg veldig fornøyd med

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.