... og OL er ikke ferdig engang???Carpa skrev:Akkurat ferdig med OL luer til min eldste datter og hennes lille famile.
5 OL luer er produsert og nå er det i grunn nok, nå er jeg lei

Flotte luer

... og OL er ikke ferdig engang???Carpa skrev:Akkurat ferdig med OL luer til min eldste datter og hennes lille famile.
Tenker det risler godt i maven nå da.SuperMorten skrev:Har pakket veska og er klar til møte morgendagen. Blir trebarnsfar i morgen kl 0800. Det blir keisersnitt av hensyn til mor :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Takk for det :) Hadde det ikke vært for at jeg skal kjøre kl 0500, skulle jeg tatt meg en konjakk. Men det får vente...ojda skrev:Tenker det risler godt i maven nå da.SuperMorten skrev:Har pakket veska og er klar til møte morgendagen. Blir trebarnsfar i morgen kl 0800. Det blir keisersnitt av hensyn til mor :)
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Husk, det er alltid værst for far. :-)å
Lykke til i morgen, vi holder tomlene.
Lykke til, og gratulererSuperMorten skrev:Har pakket veska og er klar til møte morgendagen. Blir trebarnsfar i morgen kl 0800. Det blir keisersnitt av hensyn til mor :)
Har hatt hendene fulle i dag. Jenta kom i formiddag, og alle har det veldig braojda skrev:`Å her er ingen født enda. Hva er dette for noe, dårlig informasjonsflyt.![]()
SuperMorten skrev:Har hatt hendene fulle i dag. Jenta kom i formiddag, og alle har det veldig braojda skrev:`Å her er ingen født enda. Hva er dette for noe, dårlig informasjonsflyt.![]()
SuperMorten skrev:Har hatt hendene fulle i dag. Jenta kom i formiddag, og alle har det veldig braojda skrev:`Å her er ingen født enda. Hva er dette for noe, dårlig informasjonsflyt.![]()
Gratulerer med jentaSuperMorten skrev:Har hatt hendene fulle i dag. Jenta kom i formiddag, og alle har det veldig braojda skrev:`Å her er ingen født enda. Hva er dette for noe, dårlig informasjonsflyt.![]()
Takk :-)norse900 skrev:... og OL er ikke ferdig engang???Carpa skrev:Akkurat ferdig med OL luer til min eldste datter og hennes lille famile.
![]()
Flotte luer![]()
Gratulerer!! Og til lykke med super ny verdensborgerSuperMorten skrev:Har hatt hendene fulle i dag. Jenta kom i formiddag, og alle har det veldig braojda skrev:`Å her er ingen født enda. Hva er dette for noe, dårlig informasjonsflyt.![]()