I går kom snekkerbuksevesten ( imangel av annet navn å bruke...) med universalglidelås for det meste av kjøreklærne som finnes der ut.
Dvs. glidelås for sammenkobling med kjørebukser slik at vesten med bukseseler og buksa blir så nær opptil en vanlig snekkerbukse som mulig.
Sammenkoblingen fungerer perfekt med mine HELD skinn- og teksilbukser. Ikke så rart, selvfølgelig, siden vesten også er et HELD produkt.
Dette er faktisk et produkt jeg egentlig ikke visste at ayt jeg savnet siden jeg ikke ante at det eksisterte. Etter å ha prøvd sammenkoblingen med skinn- og tekstilbukse kan jeg allerede nå slå fast før jeg har kjørt en eneste meter med denne løsningen, at dette er mye bedre enn kjørebukser med kun belter og/eller annen justeringsmuligheter i livet.
Også synes jeg vestløsningen er bedre enn å koble buksa sammen med jakka.
Særlig på varme sommerdager hvor man altså da kan ta av seg jakka uten å tenke på sammenkoblingsglidelåsen.
Ikke topp bildet, jeg vet, men her er likevel et par som viser vesten koblet til buksa:
Snekkerbuksevest2.JPG
Snekkerbuksevest1.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.