TYRIGRAVA - det er onsdag
Re: TYRIGRAVA - det er onsdag
Jeg skal! Reiser fra Majorstua og til Lørenskog ca 17, så er vel på grava mellom 1730 og 1800 en gang :)
TL eller Fazer? Har lyst til å titte/lytte på den TL'en din! :-)åMonstr skrev:Jeg skal! Reiser fra Majorstua og til Lørenskog ca 17, så er vel på grava mellom 1730 og 1800 en gang :)
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Good!Monstr skrev:Jeg skal! Reiser fra Majorstua og til Lørenskog ca 17, så er vel på grava mellom 1730 og 1800 en gang :)
Artig med nye fjes

Tipper det blir stint av sykler der med det været vi har nå
Tar sannsynligvis en tur, men litt senere på kvelden 19:30-20:00-ish...

Tar sannsynligvis en tur, men litt senere på kvelden 19:30-20:00-ish...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Hyggelig det, folkens :-) .freddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)
Men hvor er bildene...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Takk for turen og pratenfreddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)

Harley-folk asså

Neida

Monstr var en blid og hyggelig kar. Ikke så skummel som nicket tilsier

Jaja, ble dårlig med "grava" tur på meg idag.
"Oslofjordtunnelen stengt" stod det på skilt i Røyken litt over kl 19. Kjørte da ned til Sætre om vestkysten og tversover i håp om at den skulle åpnes igjen innen rimelig tid, men neida, der var det lang stillestående kø i rundkjøringen nærmest, så da ble det tilbake til vestkysten og fortsette en runde rundt Hurum istedet.
Utrolig ofte uplanlagt stengning av Oslofjordtunnelen. Ser på OPS Buskerud's twitter:](./images/smilies/grrr.gif)
"Oslofjordtunnelen stengt" stod det på skilt i Røyken litt over kl 19. Kjørte da ned til Sætre om vestkysten og tversover i håp om at den skulle åpnes igjen innen rimelig tid, men neida, der var det lang stillestående kø i rundkjøringen nærmest, så da ble det tilbake til vestkysten og fortsette en runde rundt Hurum istedet.
Utrolig ofte uplanlagt stengning av Oslofjordtunnelen. Ser på OPS Buskerud's twitter:
er det muuuligOslofjordtunnel stengt retning Drøbak, grunnet en kabel som henger ned i kjørefeltet.
](./images/smilies/grrr.gif)
RuneMC's foto på Flickr
RuneMC's foto på Flickr
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Kjørte gjennom der ved 15.20 tiden idag, rettning Drammen, da var det ikke noen kabel å seRuneMC skrev:Jaja, ble dårlig med "grava" tur på meg idag.
Utrolig ofte uplanlagt stengning av Oslofjordtunnelen. Ser på OPS Buskerud's twitter:er det muuuligOslofjordtunnel stengt retning Drøbak, grunnet en kabel som henger ned i kjørefeltet.

Nei, jeg sjekket kl 18 ca før jeg skulle dra, og da var det heller ingen meldinger...
RuneMC's foto på Flickr
RuneMC's foto på Flickr
Litt stusselig av meg å gå inn å svare i ettertid, men som dere så ble det dessverre Fazeren!xyvind skrev:TL eller Fazer? Har lyst til å titte/lytte på den TL'en din! :-)åMonstr skrev:Jeg skal! Reiser fra Majorstua og til Lørenskog ca 17, så er vel på grava mellom 1730 og 1800 en gang :)

Takk i like måte! Veldig oppegående! :-) Har kun sett Bjerknez på et bilde, med noen dekk over skulderen hos Mr. Pitlane så tok en bråsjans der, og heldigvis var det rett mann!freddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)

Takk i like måte! :-) Veldig hyggelig å bli litt kjent med de som befinner seg bak disse brukernavnene!xyvind skrev: Takk for turen og pratenBle litt brå avskjed, men jeg ble forstyrra av de Harley-folka som drev og kjørte sånn halvveis forbi..
Harley-folk asså![]()
NeidaJeg grusa de litt borti der
![]()
Monstr var en blid og hyggelig kar. Ikke så skummel som nicket tilsier

Så håper jeg jo at jeg klarte å påvirke Bjerkiz litt til å få luftet godsykkelen litt på Rudskogen til neste år!

- Bjerknez
- Kontakt:
Takk for litt hyggelig dekksparking i går alle sammen. Så var det jo trivelig og hilse på Monstr for første gang.
Ble litt amputert samtale da jeg AKKURAT hadde kjøpt meg en gedigen glodvarm vaffel med alt for mye syltetøy samt en glodvarm kaffe. Når man heller ikke har noe sted og sitte, så ble det litt kleint, men jeg fikk jo dytet den i trynet til slutt

Ble litt amputert samtale da jeg AKKURAT hadde kjøpt meg en gedigen glodvarm vaffel med alt for mye syltetøy samt en glodvarm kaffe. Når man heller ikke har noe sted og sitte, så ble det litt kleint, men jeg fikk jo dytet den i trynet til slutt

- Bjerknez
- Kontakt:
Ja, det må vi vel kunne få tilhakhap skrev:Noen som tenker seg å ta turen til Grava idag?

Drar rett fra jobb kl. 16:00 så er vel på Grava i 17:00-17:30 tiden tenker jeg...
- Bjerknez
- Kontakt:
Noen fler som tar turen til gravæ i da'æ elle!? 

Mye mulig!
prøver ....
vår nye superdukeeier burde jo komme å vise sykkel

Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Blir fort bytte av sykkel på Bjerknez daZadnez skrev:prøver ....

men jeg ser gjerne beisten i livet

- Bjerknez
- Kontakt:
Virkelig snasen den SuperDuken altså, og jeg liker også at service intervallene er på 15.000km. Har litt å si det når man kjører litt
Men... Er det ikke det ene, så er det det andre sa kjærringa som blødde neseblod...

Men... Er det ikke det ene, så er det det andre sa kjærringa som blødde neseblod...
- Bjerknez
- Kontakt:
Blir ikke feil med vaffel og kaffe på Grava i dag kjenner jeg
Flere som kommer eller?
Jeg pleier å presse meg til en sitteplass på benkene like ved hovedinngangen, så dere finner meg nok der

Flere som kommer eller?
Jeg pleier å presse meg til en sitteplass på benkene like ved hovedinngangen, så dere finner meg nok der

- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Jeg skal tømme garasjen og siste rest i huset. Er milevis unna tid til kjøring i dag :)
6 timer søvn tilsammen siste netter. Jeg er notorisk til å utsette ting til siste liten, men i denne gangen har jeg overgått meg selv...
6 timer søvn tilsammen siste netter. Jeg er notorisk til å utsette ting til siste liten, men i denne gangen har jeg overgått meg selv...
Det er en liiiiiiiiiiten mulighet for at jeg sniker meg ut en tur.
Traceren er møkkete og jeg har ikke nubbsjans til å dra hjemmefra før kl 18.30, og da med skitten sykkel.. Så vi får nå sjå!
Traceren er møkkete og jeg har ikke nubbsjans til å dra hjemmefra før kl 18.30, og da med skitten sykkel.. Så vi får nå sjå!

- Bjerknez
- Kontakt:
Da ses vi kanskje. Usikker på hvor lenge jeg blir, men tror neppe jeg bli særlig lenger enn 19:00...
Koffår e du så suuur?Bjerknez skrev:Da ses vi kanskje. Usikker på hvor lenge jeg blir, men tror neppe jeg bli særlig lenger enn 19:00...

Jeg tenker egentlig at hvis jeg fant litt tid til å komme meg ut så ville jeg heller ha kjørt litt. Kjører alt for lite, jo... Så jeg melder vel herved at jeg ikke dukker opp. Ikke sur, til info