Jeg er nok en av få som digger utseendet på disse syklene

Den der så digg ut :)kjellv skrev: 24 aug 2020, 13:44Sjefens spesial urtebrændevin ble behørig prøvesmakt av flere, gjettekonkurransen om hva den inneholdt gjorde at vi måtte ha opptil flere smaksprøver uten å klare å gjette hvilken urt det er brukt. Velegnet som snaps, denne renser behørig både smaksløker og luktesans :-)AJ skrev: 22 aug 2020, 18:29
En liten urtebrændevinsdram, noen?![]()
Skjenkingen vil skje i hytta til Kjell Vidar - om det melder seg noen interesserte....
Absolutt godkjent![]()
Satser på å få laget en enda bedre versjon til treffet neste år
Hadde en i to år var på mange og lange turer med den de drøye to årene jeg var Stelvioeier.Bjerknez skrev: 26 aug 2020, 14:32 Humrer litt i skjegget hver gang jeg ser en Stelvio. For da er ikke AJ langt unna. Er meg en gåte at ikke du AJ har en Stelvio. Du er jo åpenbart svak for de syklene :)
Ja, det var en fin video- og bildehilsen fra et MCsidentreff jeg kommer til å huske og leve lenge på :)
TAKK....dette blei inspirasjon til...å ta filminga på alvor.....flott film...
:)
Flott laget, og fine "utsnitt"
Kul video!! :)Viffern94 skrev:
Guttevalp, eller snakker vi hund?kjellv skrev: 28 aug 2020, 10:22 I natt kom jeg hjem etter en snartur i Danmark for å hente vårt nye familiemedlem, en valp som sambo har kjøpt. Fikk endelig sett filmen jeg også. Utrolig bra arbeid Eric![]()
En litt sjelden rase her i landet, vi importerte like godt nye gener fra Danmark.Bjerknez skrev:Guttevalp, eller snakker vi hund?kjellv skrev: 28 aug 2020, 10:22 I natt kom jeg hjem etter en snartur i Danmark for å hente vårt nye familiemedlem, en valp som sambo har kjøpt. Fikk endelig sett filmen jeg også. Utrolig bra arbeid Eric![]()
![]()
Evt, hvilken hund? Rase?
Nei, den gjør ikke det, og vår hund er ennå en liten valp. Ovnsrør og Dachs er forøvrig samme hund.Bjerknez skrev: 28 aug 2020, 13:43 Tøft :)
Fin hund. Ligner litt på en blanding av ovnsrør og en dachs?
Ovnsrør og dachs? Er ikke det det samme?