Apropos akkurat det; vi har jo en egen cyclografi-tråd her på MCsiden ogsåTysnes skrev:Bra samling med sykler oppover årene ser eg :-)

http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1&t=2535" onclick="window.open(this.href);return false;
Apropos akkurat det; vi har jo en egen cyclografi-tråd her på MCsiden ogsåTysnes skrev:Bra samling med sykler oppover årene ser eg :-)
Oppdatert :)AJ skrev:Apropos akkurat det; vi har jo en egen cyclografi-tråd her på MCsiden ogsåTysnes skrev:Bra samling med sykler oppover årene ser eg :-)![]()
:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1&t=2535" onclick="window.open(this.href);return false;
Riktig riktig, takk for sist! Det var vi som hadde teltet nederst ved benken ja..var vel også det eneste teltet :)RoJo skrev:Har du og Hege tenkt dere til Kinnsarvik 1-13 mai i år også? I så fall treffes vi.
Takk, det samme!RoJo skrev:Håper vi treffes, alltid morro å treffe greie folk, hils Hege, ha en bra sesong.
Liten øy...Hmm... Bjorøy? Tyssøy? Kom an igjen, si det dåElolz skrev:Er vel ikke Askøy?Lord_Epic skrev:Er 27 år gammel og bor på en liten øy utenfor Bergen.
Naboer vi da :) Bor på SangoltLord_Epic skrev:Takker for velkomsten :)
Hmm, er ikke så stor hemmelighet, bor i Sund på Sotra.
Hei unge mann :)Lord_Epic skrev:God dag.
Jeg er ny her, hørte at mesteparten av mc-forumet hadde forvillet seg inn her så fant ut jeg måtte følge på og passe på de litt :)
Er 27 år gammel og bor på en liten øy utenfor Bergen.
Etter at jeg klarte å knuse min kjære R6 i fjor, bestemte jeg meg for å ta meg en pause. Men er faktisk lite som svir mer enn å sitte i et bur på fine dager å se på alle som koser seg på 2 hjul. Så nå er jeg på jakt etter min neste sykkel blir nok en 00 - 03 Gixxer 750 (bare finne den rette).
Håper dette kan være et greit forum å henge på, hvor jeg kan lære litt og forhåpentligvis bidra litt også :)
5 år her ogLord_Epic skrev:Ja så det:) Har bare bodd her i 5 år, så er ikke veldig godt kjent. Kan veien til butikken og byn
Halla, håper på at jeg har funnet Gixxeren min til hytteturen, blir full sykkelsurfing de neste to ukene på havet.Northman skrev:
Hei unge mann :)
Godt å se at du har kommet deg over skrekken og fått (u)fornuften tilbake!![]()
Får få til et lite møte og noen kalde i år! :)
Velkommen lasse_hansenlasse_hansen skrev:Jeg er en 24år gammel gutt, eller sier 24år ung gutt jeg,. Det høres bedre ut. Blir halvveis til 50 i år![]()
Bor i sarpsborg sammens med dama, og en liten papillon hund![]()
Vi giftet oss 6-6-09 og har levd lykkelige siden den gang. Traff denne jenta når jeg var 16år![]()
Jeg tok mc lappen ifjor og kjøpte min første mc 1mnd etter, og har ingen planer om å bytte den ut enda![]()
Når jeg ikke kjører mc, så jobber jeg som rørlegger![]()
Nok om meg