Når du skrur på gamle kjøretøy dukker det opp ting som ikke er så bra, har ikke delt mye av det hvis jeg i det hele har delt noe. Manglende vedlikehold er ting som går igjen, slitasje defekter skade på enkelte deler komponenter men også tidligre reparasjoner av tvilsom karakter hvor det ikke er montert riktig. Det mangler, skruer, skiver, klips, slangeklemmer, pakninger, for korte / lange skruer, montert med defekte deler, pakninger og foringer er feil montert. Ja lista blir lang, noen ganger føles det som hele sykkeln har vært demontert hvor alle deler og skruer legges i sandkassa også får du barnehagen til å hekte det sammen. KZ’n var det ikke mye av det siste jeg nevner, den var gammel og brukt med behov for service og bytte av slitedeler med shining. Det er Z1A’n som ble kjøpt i «god bruksstand» som av og til frustrerer men litt min skyld også når du har tillit til selger og flere sykler er blitt solgt foran nesen på deg tidligre.
Første bilde er av bremsevæska på forbrems i dag, andre bilde viser bunnpanna etter demontering og siste bilde viser oljesil på oljepumpa.
FA0D19B9-CC60-4A61-979C-F7A4BBB992DD.jpeg
47BD8D27-7B43-47F8-BDF6-81F9FFA12B50.jpeg
177CF081-1989-4E63-A7D0-E75A61F27094.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.