AJ skrev: 26 aug 2024, 09:01
Fikk nettopp en betalingspåminnelse fra Örnäs camping...
Noen andre som har fått det samme?
Betalte fakturan for lenge siden og husker at bl.a.
rolf-arne kommentere den korte betalingsfristen.
Har svart på betalingspåminnelsen og bedt campingen sjekke sine regnskaper bedre. Så får vi vente å se hva de svarer....
For øvrig, fuckings Åmål

!!
For å avslutte denne kan jeg informerer om at jeg fikk tilbakeført beløpet jeg betalte av Storebrand, banken jeg har brukt i 40 år.
Satte veldig pris på jobben de gjorde her.
Iflg. Örnäs Casnping hadde betalingen blitt overført til at helt annet IBAN nr. enn hva de hadde.
Helt uforståelig for meg siden jeg klipte og limte, slik man gjerne gjør på PC da betalingen ble gjort.
Så viste det seg altså at betalingen hadde gått til en privatperson med et helt annet IBAN nr.
Jeg fant ut hvem dette var og sendte vedkommende to fysiske brev - et på norsk og et på Googleoversatt svensk - og ba vedkommende om overføre pengene han hadde mottatt til Örnäs Camping.
Hørte aldri noe fra vedkommende og fikk heller ingen av brevene i retur.
Og har siden heller ikke hørt noe fra Örnäs, så da tar jeg det for gitt at saken er løst. Ved at vedkommende som feilaktig fikk (svindlet til seg...?) pengene overførte disse campingen etter brevene jeg sendte eller at campingen tenkte at "ja, ja, shit happens... la oss legge denne saken bak oss...", vel vitende om den elendige standarden på hytta jeg leide.
Spurte for øvrig Örnäs Camping om det var noen forbindelse, nåværende eller tidligere ansettelseforhold. mellom personen som mottok pengene jeg sendte og campingen, noe de benektet.
Dermed ble det altså gratis opphold på meg på denne campingplassen

, som ikke akkurat imponerte meg med flere mangler i hytta jeg bodde, som nevnt i tidligere innlegg.