Men hakket verre enn meg var det eldre ekteparet jeg møtte i et lyskryss på Hamar forleden,i feil kjørebane... :-)å :-)å

Slapp unna med skrekken

Eller kanskje altfor mange ikke tør å prøve noe annet enn trygge, men ofte akk så kjedelige japanske sykler...jhn skrev:Ikke så lettsolgt denne tigern, hva kommer det av?
Har kanskje AT med viten og vilje satt prisen litt høyt så han skulle unngå å salg, eller e det rett og slett bare en dr.. :-# sykkel?
Ække mye å bekymre seg for, trur je... Noen langturer og km.standen er oppe på akseptabelt nivå.ArcticTiger skrev: Hmm, ja, jeg har lagt merke til det AJ. Men jeg ække helt sikker på at det er noe "godt tegn"
![]()
![]()
![]()
Brukt for mye tid ved pesen, for lite tid på Sykkern
Nå, hverken Triumph eller BMW solgte særlig mange sykler før de begynte å lage "japsesykler".AJ skrev:Eller kanskje altfor mange ikke tør å prøve noe annet enn trygge, men ofte akk så kjedelige japanske sykler...jhn skrev:Ikke så lettsolgt denne tigern, hva kommer det av?
Har kanskje AT med viten og vilje satt prisen litt høyt så han skulle unngå å salg, eller e det rett og slett bare en dr.. :-# sykkel?![]()
![]()
Og de kan jo egentlig bare ha det så godt![]()