Det er forbannet kaldt!Jompa skrev:- 26, klarvær og vindstille.
[TaSK]
Det er forbannet kaldt!Jompa skrev:- 26, klarvær og vindstille.
Kan du kjøre MC eller bil opp i landsbyen nå?tagesk skrev:I Toscana skinner solen fra skyfri himmel, som normalt.
Det er fin varme i solveggen, og godt over null.
Alt tyder på at vinteren, efter en meget lang uke, nå går mot slutten.
[TaSK]
Åssen gikk det med sittron-treet da, blir det noe oppsprita sittronskall i årtagesk skrev:I Toscana skinner solen fra skyfri himmel, som normalt.
Det er fin varme i solveggen, og godt over null.
Alt tyder på at vinteren, efter en meget lang uke, nå går mot slutten.
[TaSK]
Jada, vi har jo ikke noe annet enn sommerdekk så to hele dager måtte vi greie oss uten bil.Godtvoksen skrev:Kan du kjøre MC eller bil opp i landsbyen nå?
Det var godt å høre. Jeg syns jeg ser deg på veg opp og ned til butikken, og ikke minst tenker jeg på muligheter for vareleveranse til nærbutikken deres.tagesk skrev:Jada, vi har jo ikke noe annet enn sommerdekk så to hele dager måtte vi greie oss uten bil.Godtvoksen skrev:Kan du kjøre MC eller bil opp i landsbyen nå?
Det ligger fremdeles flere cm med sne i haven, men ellers er alt tilbake til normalen.
[TaSK]
Varm mjølk med honning og ett lass med kanel oppå.Intruder skrev:Her er det nå grått,-7 og snø...![]()
Hoster som F,må innom apoteket....
Svein2 skrev:Varm mjølk med honning og ett lass med kanel oppå.Intruder skrev:Her er det nå grått,-7 og snø...![]()
Hoster som F,må innom apoteket....
Her er det forresten -5 gr. og sol.
Heee..hejhn skrev:I dag har vi ikke vær, 0 sol, 0 vind, 0 nedbør og 0 grader, så det blir 0 værmelding fra Nordkapp i dag
Plomme skrev:Sol-pent.15,1gr nå..