Ikke gjør det vanskeligere enn det er ... du nevner selv allround, det er et stikkord. GS'n er bedre enn GTR på dårlig vei ... forstår du ikke, det er jo blitt nevnt flere ganger ... bedre på dårlig vei.JohnnyTh skrev:Raseriutbrudd.. Nei nå er du vel litt hårsår. Jeg føler meg ikke rasende. At det er to helt forskjellige sykler kan så være, men de blir jo brukt til det samme. Lange turer. Og jeg har bare prøvd å finne ut hva som gjør en GS til en bedre allround sykkel en for eksempel. min egen GTR som jeg kjenner bedre. Skjønner det hvis man skal krysse Russland eller crosse rundt på traktor veier. Men jeg tviler på at det er det de fleste som kjøper en GS bruker den til. Jeg prøver bare å forstå hva som gjør den så god. Rasende er jeg ikke.Bringisen skrev: Det var da voldsomt til raseriutbrudd og ordkløyveri![]()
Jeg tror ikke at en GS har mer drag en en GTR....herregud...en GTR har 1400ccm og mer effekt.
Jeg vet heller ikke hvor du kjører og har aldri sett bildene dine. Vet heller ikke hvorfor en GTR skal sammenlignes med en GS , det er jo to helt forskjellige sykler.
Makan til PMS utbrudd .
At du synes jeg er rar fordi jeg liker å kjøre fylkesveier og fjellveier på en behagelig måte er helt greit.
Telehiv og hull i asfalten er liksom ikke så farlig, nesten bare gøy.
Så allround-begrepet er litt mere riktig på en GS enn GTR
Og så sitter man mere behagelig ... det kan sikkert diskuteres, men de fleste er vel enige om at man sitter mere uanstrengt på en ADV enn en sportstourer
Dårlig vei har vi jo en god del av i Norge, så ADV-sykler er som skapt for Norge med sine fartsgrenser og veistandard.