SKÅL

håhå syns jeg ser trynet på dama..Jalmar skrev:Det med språkforvirring er ikke så greit. Jeg fikk en melding på msn-mailen min fra ei som trodde jeg var veterinær eller noe sånt. Hun skreiv på babelfish-engelsk at hun var i mitt område og kjedet seg forferdelig, etter sigende fordi katten hennes var våt.![]()
Jeg forklarte henne høflig at hvis katten hennes var våt, burde hun tørke den istedenfor å sende meldinger til intetanende personer på msn.
Ubetalelig!!hansraymond skrev:håhå syns jeg ser trynet på dama..Jalmar skrev:Det med språkforvirring er ikke så greit. Jeg fikk en melding på msn-mailen min fra ei som trodde jeg var veterinær eller noe sånt. Hun skreiv på babelfish-engelsk at hun var i mitt område og kjedet seg forferdelig, etter sigende fordi katten hennes var våt.![]()
Jeg forklarte henne høflig at hvis katten hennes var våt, burde hun tørke den istedenfor å sende meldinger til intetanende personer på msn.![]()
Skal ikke se bort fra det, nei...Jalmar skrev:Tragisk at sånne damer får lov å ha dyr syns jeg. Og den våte pusen kunne nok fort blitt dyr for den som gikk på invitasjonen tror jeg.
Et bilde kunne selvfølgelig vært noe. Men på den annen side... hvem har ikke sett en vår pus...Jalmar skrev:Nei, du sier noe.
Hun kunne tilogmed sende meg bilder av pusen hvis jeg bare oppga en mailadresse. Hvis hun hadde dyr og samtidig var fotointeressert, skjønner jeg ikke at hun behøvde å kjede seg i utgangspunktet. Det er en scam, sier nå jeg.
Så sant som det er sagtJalmar skrev:Nei, har man sett ei blaut katte, har man sett dem alle.![]()
Hadde det vært en koala eller et nebbdyr, så kunne det jo vært litt interessant.
Tror jeg også...Jalmar skrev:Jeg er redd det kunne blitt mye kattejammer da altså.
... og med de følger det ville medføre...Jalmar skrev:Hadde vel endt med at den våte pusen fikk ei runde i tørketrommelen tenker jeg.
JavisstJalmar skrev:Har man problemer med fuktighet, kan det være fordelaktig med en skikkelig understellsbehandling.
Detta låt jo slettes ikke så versthansraymond skrev:Alt detta preiket om katter etc minner meg på at det finnes et band som heter "Katzenjammer" de er Norske faktisk! om alle liker musikken deres ? vel, det er en annen sak, men at at de har sin egen stil Det er ingen tvil om!! hehe![]()