HAR prøvd-totalt uinteressant..ErikW skrev: 11 sep 2020, 15:40 Det jeg ikke forstår er dere som IKKE vil prøve en GS eller GSA. Er der redd for at det sier![]()
for meg var det bare skitt.
HAR prøvd-totalt uinteressant..ErikW skrev: 11 sep 2020, 15:40 Det jeg ikke forstår er dere som IKKE vil prøve en GS eller GSA. Er der redd for at det sier![]()
Tror jeg ingenting på!
For meg var det skitt- ikke satt jeg godt- ikke likte jeg utformingen - ei heller motoren gangen og det klumpete utseende på hele sykkelenErikW skrev: 20 sep 2020, 22:42Tror jeg ingenting på!når folk skriver slik du skriver, så er det så useriøst at det virker motsatt. Ordet bare skitt er reinspikka tull og det vet du sjøl. (Å, nei jeg er overhodet ikke hårsår.)
Regner med at du tuller? Har aldri oppfattet deg som en som lar seg pille på nesa.mekkern skrev: 21 sep 2020, 19:15 Jaja... så lite skal til før det baller seg til.
Jeg skrev at "for meg var det bare skitt" altså MIN følelse for sykkelen.
-På lik linje med stekt lever som jeg ikke liker og synes smaker skitt. men sikkert godt for mange.
Men for all del-løses enkelt:
For å unngå fare for videre krenkelser og ufin språkbruk fra min side så skal dere slippe mine innlegg.
Mvh.
Fintfølende eller ikke...kaiu skrev: 21 sep 2020, 22:22 Fintfølende vi er blitt her. Det var tross alt bare en MC man omtalte her. Hvis vi skal starte med "ikke ord" for hva man kan kalle en MC blir det fort trøblete.
Problemet med å si at enkelte ord ikke skal brukes er at man ikke blir enig om hvilke ord det skal være. Du sier "skitt", kanskje jeg har en lang liste med ord jeg ikke liker. Vi har forskjellige utrykk, kulturer, meninger +++. Når noen da skal si at det får du ikke si om denne tingen er vi på feil vei.AJ skrev: 21 sep 2020, 22:29Fintfølende eller ikke...kaiu skrev: 21 sep 2020, 22:22 Fintfølende vi er blitt her. Det var tross alt bare en MC man omtalte her. Hvis vi skal starte med "ikke ord" for hva man kan kalle en MC blir det fort trøblete.
Det bør kunne være mulig å unngå ord som "skitt" om enkelte sykler man ikke liker eller synes noe om etter å ha gjort sine erfaringer med dem.
Så skal det i rettferdighetens navn dog også nevnes at mekkern i tillegg skrev helt konkret hva han ikke likte med GS'en.
Samme her.dypen skrev: 21 sep 2020, 22:51 Var ikke noe jeg reagerte på, ble bedre beskrevet lengre ned i tråden. Håper mekkern fortsatt blir å finne her på forumet!
Utgangspunktet her var vel ikke at mekkeren ble krenket. Er jo når andre folk blir "krenket" av ordbruken hans og snakker om ordvalg i stede for det som var emne her om 1290 vs 1250.AJ skrev: 21 sep 2020, 22:56Samme her.dypen skrev: 21 sep 2020, 22:51 Var ikke noe jeg reagerte på, ble bedre beskrevet lengre ned i tråden. Håper mekkern fortsatt blir å finne her på forumet!
Men likevel, blir det slik at "krenkelsesterskelen" for å bli motsagt blir så lav at man "melder seg ut" så vil jeg si man har en utfordring man bør jobbe seriøst med...
Det at andre reagerte på mekkerns ordvalg måtte man vel bare kunne forvente.kaiu skrev: 21 sep 2020, 23:09Utgangspunktet her var vel ikke at mekkeren ble krenket. Er jo når andre folk blir "krenket" av ordbruken hans og snakker om ordvalg i stede for det som var emne her om 1290 vs 1250.AJ skrev: 21 sep 2020, 22:56Samme her.dypen skrev: 21 sep 2020, 22:51 Var ikke noe jeg reagerte på, ble bedre beskrevet lengre ned i tråden. Håper mekkern fortsatt blir å finne her på forumet!
Men likevel, blir det slik at "krenkelsesterskelen" for å bli motsagt blir så lav at man "melder seg ut" så vil jeg si man har en utfordring man bør jobbe seriøst med...
Med dette innlegget så forbyr du brukere og bruke ordet "skitt" og "dritt" om andres sykler. Deg om det. Men husk at det er stor forskjell på følgemde to fraser:AJ skrev: 21 sep 2020, 22:43 @kaiu:
Jeg mener helt klart og utvetydig at ord som "skitt" og "dritt" om motorsykler som andre brukere her inne finner mer enn gode nok som sine sykkelvalg, ikke er er noe vi ønsker her på MCsiden.no.
Det bør gå veldig fint å finne andre måter å fortelle andre og disse eierne om hva man mener om disse syklene enn å bruke slike nedlatende ord.
Vi er da voksne folk her inne som kan formulere oss bedre enn som så. Eller?