En liten skriveleif der.ZZR-Erling skrev:Er det BMW sier i manualen til din?Bjerknez skrev:2.6 forran og 2.9 bak
2.5 forran og 2.9 bak.

En liten skriveleif der.ZZR-Erling skrev:Er det BMW sier i manualen til din?Bjerknez skrev:2.6 forran og 2.9 bak
Da kjører du vel slappere inn i svinga enn megBjerknez skrev:En liten skriveleif der.ZZR-Erling skrev:Er det BMW sier i manualen til din?Bjerknez skrev:2.6 forran og 2.9 bak
2.5 forran og 2.9 bak.![]()
Fult mulig detZZR-Erling skrev:Da kjører du vel slappere inn i svinga enn megBjerknez skrev:En liten skriveleif der.ZZR-Erling skrev:Er det BMW sier i manualen til din?Bjerknez skrev:2.6 forran og 2.9 bak
2.5 forran og 2.9 bak.![]()
Jeg fikk tre måneders forsikring med i prisen, så jeg skal nok overleve og miste den i bakkenfreddy123 skrev:pass deg nå du vet det er fredag den 13.idag sant ? plutselig dunker den deilige nye mobilen din i bakken og du må ut og kjøpe deg ny![]()
![]()
men fine bilder du får til med din samsum![]()
må nesten prøve med min i-fån også og se om den kan matche opp, visst jeg dytter bildet inn i lightroom for så å mikse og trikse litt med det etterpå
Da hadde jeg bare glemt detkjellv skrev:Hadde nesten vært bedre om du postet en hver uke fram til f.eks April...
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Skal gjøre det samme selv om noen minutter...Bjerknez skrev:Da var det over for denne gang. Takk for i år![]()
Bjerknez skrev:det vil vel si at du også har pakket bort sykkelen i skrivende stund?![]()
Så slipper jeg å lese om de turene dine mener jeg, når jeg ikke har muligheten selv