Bilvaske dag i dag, 7 varmegrader, ikke snø og mye vårfornemmelse
Fortsetter det slik kan en snart lufte doningen på 2 hjul også, God Helg alle sammen
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Tore L den 11 feb 2023, 17:35, redigert 1 gang totalt.
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Jeg tok bilde etter gårdagens måkeøkt, men fikk ikke somlet meg til å legge det ut. Jeg jobbet heimefra grunnet forventede vær- og kjøreforhold. Det var tilnærmet opphold da bildet ble tatt, men det er umulig å se fjellene på andre siden av fjorden. Uansett, i dag er det plussgrader og vått igjen. Jeg savner ordentlig vinter.
IMG_20230228_145746.jpg
Så langt øst du kommer i Norge. Og om dere ser nærmere etter så står "steinkjærringa" på skakke.
Det er noen tonn med stein som er løft av sit feste i skjæret, av en tidligere høst/vinter storm.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
Bilde stjålet fra fb, tatt for 1 time siden rett borti her. Bare synd syk så jeg får passe på hytta mens konemor og voff er på tur Ja, ja, logget over 40 skiturer i vinter så tåler vel å stå over en, godt ski-vm, skiskyting og innendørs friidretts-em :)
2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days
På tur fra Karasjok til Magerøya, i morges - 6 til 8 gr.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
Rakk en tur opp til Trondheim og og hentet bobilen hjem på Fredag-midt mellom drittværene.Bar fin vei hele E6.
Fått parkert den hjemme med ei pressenning over så jeg lett får av snøen som skal lave ned mer eller mindre ei uke nå.
Men håper på en lang og varm sommer
Og ikke minst en lang og mild høst.
Når den tid endelig kommer...