Hyggelig det, folkens :-) .freddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)
Men hvor er bildene...

Hyggelig det, folkens :-) .freddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)
Takk for turen og pratenfreddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)
er det muuuligOslofjordtunnel stengt retning Drøbak, grunnet en kabel som henger ned i kjørefeltet.
Kjørte gjennom der ved 15.20 tiden idag, rettning Drammen, da var det ikke noen kabel å seRuneMC skrev:Jaja, ble dårlig med "grava" tur på meg idag.
"Oslofjordtunnelen stengt" stod det på skilt i Røyken litt over kl 19. Kjørte da ned til Sætre om vestkysten og tversover i håp om at den skulle åpnes igjen innen rimelig tid, men neida, der var det lang stillestående kø i rundkjøringen nærmest, så da ble det tilbake til vestkysten og fortsette en runde rundt Hurum istedet.
Utrolig ofte uplanlagt stengning av Oslofjordtunnelen. Ser på OPS Buskerud's twitter:er det muuuligOslofjordtunnel stengt retning Drøbak, grunnet en kabel som henger ned i kjørefeltet.
Litt stusselig av meg å gå inn å svare i ettertid, men som dere så ble det dessverre Fazeren!xyvind skrev:TL eller Fazer? Har lyst til å titte/lytte på den TL'en din! :-)åMonstr skrev:Jeg skal! Reiser fra Majorstua og til Lørenskog ca 17, så er vel på grava mellom 1730 og 1800 en gang :)
Takk i like måte! Veldig oppegående! :-) Har kun sett Bjerknez på et bilde, med noen dekk over skulderen hos Mr. Pitlane så tok en bråsjans der, og heldigvis var det rett mann!freddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)
Takk i like måte! :-) Veldig hyggelig å bli litt kjent med de som befinner seg bak disse brukernavnene!xyvind skrev: Takk for turen og pratenBle litt brå avskjed, men jeg ble forstyrra av de Harley-folka som drev og kjørte sånn halvveis forbi..
Harley-folk asså![]()
NeidaJeg grusa de litt borti der
![]()
Monstr var en blid og hyggelig kar. Ikke så skummel som nicket tilsier
Ja, det må vi vel kunne få tilhakhap skrev:Noen som tenker seg å ta turen til Grava idag?
Blir fort bytte av sykkel på Bjerknez daZadnez skrev:prøver ....
vår nye superdukeeier burde jo komme å vise sykkel