Jeg har klart å venne meg til tunfisk frosne grønnsaker og vann i blenderen... Det får være godt nok

Sony Z2
Hehe vil jo ikke diskutere imot deg.Synes det var et godt innslag når du skulle være nazi mot deg selv og drive med selvpiningLordShaft skrev:Det er et faktum jeg ikke kan diskutere imot kawa, men jeg har store problemer med å venne meg til vann og havregryn.... Det er bare noe som ikke stemmer![]()
Jeg har klart å venne meg til tunfisk frosne grønnsaker og vann i blenderen... Det får være godt nok
Sony Z2
Grei bakkehelling på vestlandet!mortenolb skrev:Her skal jeg sitte til klokka 15
Snikendeugle skrev:Grei bakkehelling på vestlandet!mortenolb skrev:Her skal jeg sitte til klokka 15
Åsså på en onsdag...??Kawagutten skrev:Har tatt med meg nettbrett og pc + div utstyr å satt meg ut i party teltet med innlagt strøm for å lese litt i noen brukerhåndbøker.Skikkelig alenekos
Jeg er da en gammel mann som ikke må på jobb i morgen så noe må jeg jo finne påSuperMorten skrev:Åsså på en onsdag...??Kawagutten skrev:Har tatt med meg nettbrett og pc + div utstyr å satt meg ut i party teltet med innlagt strøm for å lese litt i noen brukerhåndbøker.Skikkelig alenekos![]()
![]()
![]()
hehe ja og prøve å finne brukerhåndboka di også på nett men nå tror jeg naboen kommer over for å forstyrre meg i arbeidetCarpa skrev:Du sitter og studerer styre riseren min ser jeg
Kawagutten skrev:hehe ja og prøve å finne brukerhåndboka di også på nett men nå tror jeg naboen kommer over for å forstyrre meg i arbeidetCarpa skrev:Du sitter og studerer styre riseren min ser jeg