Sku' du ha sett

!
Må si jeg er imponert over egen innsats i dag

.
Men først:
For en dag dette har vært. Våknet av kraftig regn i natt og med halve ansiktet opphovnet i dag, som gjorde at kona straks heiv seg på tlf. til legekontoret.
Skikkelig plagsom hevelse på et nivå hvor det faktisk gjorde det vanskelig å se på det ene øyet.
Vi har begge hatt mistanke om jeg fikk et insektstikk på høyre øreflipp sist tirsdag på mens vi var på Lillehammer en tur.
Jeg merker aldri noe stikk, men fikk forferdelig vondt i høyre øre da jeg kom hjem.
Og i dag var det altså verre en noengang rent utseendemessig, mens jeg var en god del mer utslått rett før helga. Delvis sengeliggende og med en kropp som slett ikke fungerte som den skulle.
På legekontoret kunne legen straks se at dette vanskelig kunne være noe annet enn et insektstikk med påfølgende tildels kraftig allergireaksjon.
En reaksjon som for et par dager siden gjorde at jeg seriøst begynte å tenke på å avlyse sommerturen til helga.
Nå har jeg att en mengde blodprøver og håper resultatene av disse er slik de skal være. Aldri vært noe tull med prøvene før, men man vet jo aldri. Alderen krever sitt på så mange måter...
Utskrevet allergimedisin tas som en kur denne uka med håp om at den helsemessige tilstanden er slik at jeg kan legge ut på MC-turen, som jeg har gledet meg til siden i fjor sommer.
Men sku' du altså ha sett

! Det har vært en begivenhetsrik dag... :)
Mer følger i annen tråd her inne etter middagen

.
Her er fortsettelsen:
https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=381204#p381204