Ja, da har KTM'en vært på service (i går, 5. aug.) hvor det også ble montert ny hovedlykt på garantien pga. dugging. Det samme med to blinklys.
Så nå satser jeg på å tro at det ikke blir flere feil og reklamasjonssaker...

.
For sykkelen går jo helt problemfritt ellers. En fantastisk kjøremaskin!
Sykkelen fikk for øvrig god attest av Motorspeed folkene: I veldig god teknisk stand, fikk jeg høre. Veldig bra

!
Og i dag ble det byttet kjede, drev og kjedeglideren på svingarmen. I tillegg nye Mitas Terra Forc-R dekk. De gamle hadde gjort jobben i 13000 km og ville fint holdt et par-tre tusen til siden maks.slitasjen fortsatt ikke var nede på slitemerkene.
Men veldig greit med nye dekk før høstsesongen.
Så må jeg si jeg synes den nye kjede- og drev komboen på bakhjulet ser ganske elegant ut

!
Gullfarget kjede mot sort drev... Kan nesten ikke bli bedre:
Somny 1.JPG
Bakdrev fra JT, mens det støydempende framdrevet er fra italienske Ognibene. Veldig spent på slitestyrken til nettopp dette drevet.
JT har vært kljent for god kvalitet i årevis, så bakdrevet forventer jeg minst like lang levetid som originaldrevet.
Dette fikk jeg for øvrig med meg hjem igjen og kommer tilbake med bilder av det sammen med framdrevet, som jeg selv byttet ut tidligere i sommer.
Men nå er altså hele drivlinja ny. Og det både ser og kjennes veldig, veldig bra ut

:
Somny 3.JPG
Somny 2.JPG
Dekkbyttet betalte jeg ingenting for i dag siden den er er inkludert i dekkprisen. Disse betalte jeg for tidligere i sommer.
Jobben med å bytte drivlinja kom på 921,- kr.
Helt klart vel anvendte penger i min bok

!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.