Brukt på bilen og motorsyklene her hjemme og ingen problemer så langt. Snarere tvert om, denne pumpa funker veldig bra

Må bare si at det er overraskende god kvalitet på denne, faktisk.
Brukt på bilen og motorsyklene her hjemme og ingen problemer så langt. Snarere tvert om, denne pumpa funker veldig bra
Dem blir sikkert levert på døra med taxikaiu skrev: 17 jun 2022, 21:09 Skulle kjøpe nytt fordekk, men synes prisene har gått litt mye opp så må nok vente litt :)
https://www.motorsykkeldekk.com/motorsy ... r-438936#5
Med slike priser er jeg glad for at jeg bestilte i god tid hos den lokale dekkpusheren hvor summen, ferdig montert, er på litt over 4700,-kaiu skrev: 17 jun 2022, 21:09 Skulle kjøpe nytt fordekk, men synes prisene har gått litt mye opp så må nok vente litt :)
![]()
Hehehe sneket seg inn en null som ikke skulle ha vært derkaiu skrev: 17 jun 2022, 21:09 Skulle kjøpe nytt fordekk, men synes prisene har gått litt mye opp så må nok vente litt :)
https://www.motorsykkeldekk.com/motorsy ... r-438936#5
Riktig valg av fargedanfuruvarp skrev: 17 jun 2022, 22:54 Jeg har nettopp fått min 2022 Africa Twin ATAS DCT i matt svart!![]()
![]()
Har C4 Pro. Hvis det er Sena intercom også i C5 så fungerer selve intercomen fint. Men lydkvaliteten er helt tragisk hvis du vil høre musikk. Da er Cardo Packtalk Black mye bedre. Men man får jo ikke akkurat gåsehud der heller.MCnoob skrev: 18 jun 2022, 16:52 Noen som allerede har en Schuberth C5, og kan komme med en omtale? I så fall, bruker du ekstern eller med intern intercom?
Gikk til innkjøp av en Held kevlar jeans for noen måneder siden og angrer på ingen måte på kjøpet!
Jeans Course Heavy Duty Aramid Forsterket Raw Denim
Which Type of Motorcycle Denim is Best?Aramid
Whilst you might be familiar with the Kevlar name, you can be forgiven for not realising that’s actually just a brand name used by the chemical firm DuPont. The actual type of fibre that forms the Kevlar fabric is called a ‘para aramid’ and if you see a brand that says they use an ‘Aramid’ fibre within their denim construction, you can pretty much assume that it’s essentially similar enough to Kevlar (only without the backing of the mighty DuPont company name).
Jøss.. Et smykke, en sjeldenhet dette. Uoriginal sal ser jeg, men du får sikkert med originalsalen også.rolf-arne skrev: 27 jun 2022, 21:17 Da var en slik maskin ervervet i dag...med veldig blandede følelser. Tar det i bloggen.
Det værste er jo å vente i over en måned på å få kommet seg å hente denne.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Gratulererrolf-arne skrev: 27 jun 2022, 21:17 Da var en slik maskin ervervet i dag...med veldig blandede følelser. Tar det i bloggen.
Det er ikke den sykkelen som er avbildet...men den er like god om ikke bedre, original sal og bare 9950kmkjellv skrev:Jøss.. Et smykke, en sjeldenhet dette. Uoriginal sal ser jeg, men du får sikkert med originalsalen også.rolf-arne skrev: 27 jun 2022, 21:17 Da var en slik maskin ervervet i dag...med veldig blandede følelser. Tar det i bloggen.
Dette er nok en god investering, som antakelig ikke faller i verdi.
Flere grunner til at man skal kose seg på tur, ST1100 kan fremdeles være både hest og sportsmaskin.AJ skrev:Gratulererrolf-arne skrev: 27 jun 2022, 21:17 Da var en slik maskin ervervet i dag...med veldig blandede følelser. Tar det i bloggen.!
Gjorde en sak med en lokal CBX gjeng for 10 år siden:
Fikk prøve en av disse på en svingende del av veien langs Randsfjorden. Artig sak, men rimelig datert med tanke på kjøreegenskaper og ikke minst bremser må jeg faktisk kunne tillate meg å nevne...
Men at det er en klassiker og et ikon i MC-verdenen er det vel ingen særlig tvil om :)
Her er bilder av denne sykkelen...Kjellrolf-arne skrev:Jøss.. Et smykke, en sjeldenhet dette.kjellv skrev:[
Kjøpte også akkurat samma buksa for et par år siden. Litt usikker angående størrelse..dypen skrev: 26 jun 2022, 19:45 Tenkte jeg skulle utvide garderoben med ny billig mc bukse til 565,- når rabatt er trukket fra. Bestilte i samme mål som vanlige jeans men påvirker polstring kanskje i negativ retning så jeg skulle gått opp en størrelse …
Jeans Course Heavy Duty Aramid Forsterket Raw Denim
De der er skikkelig tøffe, en i MC klubb var medlem av hadde en slikrolf-arne skrev: 27 jun 2022, 21:17 Da var en slik maskin ervervet i dag...med veldig blandede følelser. Tar det i bloggen.