Hva gjør du akkurat nå?
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Hva gjør du akkurat nå?
Sitter å trykker på iPad'en og irriterer meg over vestlandsværet. Men blir bra til fredagen og over helgen så da kan jeg kjøre litt :)
Du kjørte feil vei! Du må kjøre sørover.Bjerknez skrev:Sitter å trykker på iPad'en og irriterer meg over vestlandsværet. Men blir bra til fredagen og over helgen så da kan jeg kjøre litt :)
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Bjerknez
- Kontakt:
I knowJohnnyTh skrev:Du kjørte feil vei! Du må kjøre sørover.Bjerknez skrev:Sitter å trykker på iPad'en og irriterer meg over vestlandsværet. Men blir bra til fredagen og over helgen så da kan jeg kjøre litt :)

Men blir "fole fint" når været blir bra da :)
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Er det onsdag..? Trodde det var frrreddan jegKawagutten skrev:Jeg er da en gammel mann som ikke må på jobb i morgen så noe må jeg jo finne påSuperMorten skrev:Åsså på en onsdag...??Kawagutten skrev:Har tatt med meg nettbrett og pc + div utstyr å satt meg ut i party teltet med innlagt strøm for å lese litt i noen brukerhåndbøker.Skikkelig alenekos![]()
![]()
![]()
![]()
Har du ikke hørt om at Onsdag er lillelørdag

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Nettopp spist lunsj, på vei te MMA-trening i Thailand. To treningsdager til før helg.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Sent from my iPod touch using Tapatalk
- Bjerknez
- Kontakt:
Akkurat nå har jeg banket bulkene av finstasen og tredd den på meg, for nå skal jeg snart ut å vise moldensere hvordan man danser hip hop til jazz 

- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Du har vel med deg GoPro'n?Bjerknez skrev:Akkurat nå har jeg banket bulkene av finstasen og tredd den på meg, for nå skal jeg snart ut å vise moldensere hvordan man danser hip hop til jazz

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
- Hallvardu
- Motorsykkelen din: Yamaha WR 450 2003
Sitter å lurer på hvordan folk bytter overskrift på en tråd her inne, feks på bloggene sine.. Noen som vet? :-)
Det har jeg aldri prøvd før, så det klarer jeg helt sikkert!
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
For å gjøre det går du til første post i tråden og klikker på "endre" for deretter å lage den overskriften du vil før du klikker "OK".Hallvardu skrev:Sitter å lurer på hvordan folk bytter overskrift på en tråd her inne, feks på bloggene sine.. Noen som vet? :-)
Enkelt og greit

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Kmann
- Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Driver å planlegger en 4-dagers fra indre østland og rundt over Hjerkinn, rundt på Nord-Møre, en tur i Romsdalen, Trollstigen blir med, Valldal, Geiranger, Turtagrø, litt rundt omkring der vest og så Østover igjen. 150-170 mil
Blir bra
. Tips til opplevelser mottas med takk :)

Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km
- PCP
- Motorsykkelen din: Honda VFR750 (1996)
Har vel egentlig ingen tips Kmann, men jeg stjal litt av ruten i din tråd, og flettet inn som en "alternativ rute" til den jeg hadde som dag to på egen tur.
Når starter du forresten?
Ellers, akkurat nå, så tar jeg i bruk husflid-kunnskapen fra 8 klasse (som jeg dengang mente var meningsløst tull jeg aldri ville få bruk for).
Hekler altså ikke grytekluter, men syr inn mottageren for trådløs varmeregulering, samt ledningsnettet til varmehansker og varmesåler i jakke/bukse.
Så dette kan nok alle dere som skal på tur vestover fra helgen av takke meg for. For når jeg nå endelig har fått surret meg til å gjøre dette varmeutstyret mer praktisk og brukervennlig er det rimelig sikkert at jeg ikke vil få bruk for det, og ikke noe 10 grader og regn på lenge!!

Ellers, akkurat nå, så tar jeg i bruk husflid-kunnskapen fra 8 klasse (som jeg dengang mente var meningsløst tull jeg aldri ville få bruk for).

Hekler altså ikke grytekluter, men syr inn mottageren for trådløs varmeregulering, samt ledningsnettet til varmehansker og varmesåler i jakke/bukse.
Så dette kan nok alle dere som skal på tur vestover fra helgen av takke meg for. For når jeg nå endelig har fått surret meg til å gjøre dette varmeutstyret mer praktisk og brukervennlig er det rimelig sikkert at jeg ikke vil få bruk for det, og ikke noe 10 grader og regn på lenge!!

Har akkurat sust rundt Eikeren, Hanekleiva og Østbygdaveien - så nå passer det med en Humlesus
Ellers har MC'n nå rundet 80 000 og går fortsatt godt. Fordekk spesielt begynner å bli litt slitt, så pusler med tanken på en lengre dagstur eller to for å slite ut dekkene nå som det er en lang og tørr periode foran oss. Tenker også litt på ny jakke etterhvert, og har jo merket meg at Klim sannsynligvis takler regnvær bedre enn Dainese'n jeg har. Ser Hof MC senter kjører kampanje på Latitude, så mulig jeg tar en tur dit imorra...

Ellers har MC'n nå rundet 80 000 og går fortsatt godt. Fordekk spesielt begynner å bli litt slitt, så pusler med tanken på en lengre dagstur eller to for å slite ut dekkene nå som det er en lang og tørr periode foran oss. Tenker også litt på ny jakke etterhvert, og har jo merket meg at Klim sannsynligvis takler regnvær bedre enn Dainese'n jeg har. Ser Hof MC senter kjører kampanje på Latitude, så mulig jeg tar en tur dit imorra...

Sist redigert av RuneMC den 19 jul 2014, 17:02, redigert 1 gang totalt.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Klim ja... Har vært i småsiklemodus på Overland dressen. Men ikke tilgjengelig her på berget såvidt jeg kan se. Så det er lagt på is foreløpig.
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- Bjerknez
- Kontakt:
Skal selge min Klim bukse og jakke hvis noen er interresert.
Bukse er large og jakke er XL. Tror jeg. Pent brukt og uten skader av noe slag.
Gi evt. Bud.
Bukse er large og jakke er XL. Tror jeg. Pent brukt og uten skader av noe slag.
Gi evt. Bud.
Super øl og planlegger en liten tur i morgen. Tenker meg innom Hof og ei stavkirke i område, for så videre mot Helgeroa, må utnytte tiden maksimalt når man er hjemme på fri
utkast: https://www.google.no/maps/dir/Asvallve ... m0!1m0!3e0" onclick="window.open(this.href);return false;

utkast: https://www.google.no/maps/dir/Asvallve ... m0!1m0!3e0" onclick="window.open(this.href);return false;