evike skrev:Akkurat nå sitter jeg lettere forvirret og lurer på hva som skjedde i dag.
Gikk til legen for å få en minimums sykemelding for å få tid til behandlinger og trening i forbindelse med lengre tids ryggbesvær med litt strøss av ischias og senebetennelser m.m. Egentlig nokså bagatellmessig og mest for å slippe stadige dustete diskusjoner om det å være borte fra jobb noen timer et par ganger i uka. (Det er faktisk sånn de vil ha det; enten så er du tilstede 100% eller så er du sykemeldt - minimum 20%).
Nåvel, gikk altså til legen og mest som ledd i hans prosedyrer så ble det tatt litt blodprøver og en enkel blodtrykkskontroll. Jeg som har gått rundt med blodtrykk som en daff sel hadde plutselig grensehøyt blodtrykk og EKG tatt på legekontoret i dag var heller ikke optimalt. Min selvdiagnostisering har altså vært langt fra måltavla og jeg ble 100% parkert for en god periode fremover med beskjed om at noe treningsstudio skulle jeg ihvertfall ikke besøke. Ordren er å ta det med ro og fjerne alle stressende faktorer.
Hva f... skjedde her nå?
Såpass!
Kan være at jeg tar feil, men har vel aldri opplevd deg som SPESIELT stressa...
Men om man ikke er stressa fra før av, ville i hvert fall jeg blitt det av en slik beskjed fra legen...

Du får uansett ha god bedring! Beina på bordet og piske KM til å jobbe for deg!