Forøvrig er det ikke rart at vanlige folk tror verkstedet svindler dem når pinjongen har en lekk og styredysen må skiftes. Høres for meg ut som rent babbel

Godt jobbaFredrikE24 skrev: 10 mar 2018, 19:59 Fast Forward. Sykkelen er endelig ferdig. Kardangen ble super og fikk gjort alt jeg hadde planlagt![]()
2DE30F7A-7704-410D-B951-6D2DD540ADF3.jpeg
Ser ingen grunn til å legge skjul på at jeg er imponert over der som bare skrider til verket og kløyver en motor, slik du gjør FredrikE24
Det er noe sannhet i utsagnet: Dette har jeg aldri gjort før, så det får jeg helt sikkert til :)Skogstrollet skrev: 27 apr 2018, 22:02 Imponerende, synes jeg!
Jeg er den som gjerne lærer meg å skru selv, men å gi meg i kast med motor tror jeg ikke jeg hadde turt...
Jo, ja... selvfølgelig...TGR skrev: 27 apr 2018, 22:07Det er noe sannhet i utsagnet: Dette har jeg aldri gjort før, så det får jeg helt sikkert til :)Skogstrollet skrev: 27 apr 2018, 22:02 Imponerende, synes jeg!
Jeg er den som gjerne lærer meg å skru selv, men å gi meg i kast med motor tror jeg ikke jeg hadde turt...
Det motsatte er å overbevise seg sjøl om at det klarer man ikke. Verkstedhåndbok, Google, godt verktøy, god tid, struktur og orden når du plukker ting fra hverandre, slik at man får det tilbake i riktig rekkefølge på riktig sted, det er egentlig alt man trenger som utgangspunkt![]()