Da har man sjekket ut de løsninger som skulle gjøre plast planen min enkel, men kostbar.... heldigvis må jeg jo si at det jeg ønsket meg ikke er hyllevare. Og da må man finne andre løsninger - det tok noen og 30 sekunder , og man blir jo litt forbandet på seg selv.
Den enkle løsningen er jo å bruke det man har rundt seg , her jeg bor er vi omgitt av plast i mangeformer og plast går ofte sundt i møte med en gaffeltruck. Så plutselig har jeg massevis av plast.
Problem to var at jeg ønsker en bunn som var som dørkplatemønstret - det finnes ikke i PE-plast.... so what har ekstruder og linjal - det lager man sjøl er tanken - og når jeg da i tillegg har flere farger kan dette bli fint.... og ikke minst tilpasset meg.
Penger spart - bare "litt"

mer arbeide.
Da er det bare å leite opp innredning til bo deler - og da blir det en tur til Skarnes og Caravan og bobildeler
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..