Smia MC, det er søndag
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: Smia MC, det er søndag
Banditmannen skrev også at han kanskje ville ta en tur? Hadde vært hyggelig!! 

-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Jepp, satser på det!
Skal PRØVE å komme meg av gårde slik at jeg er der rundt 12... 

-
Når ca. reiser dere fra Konsberg i morra? Og hvilken vei kjører dere? :-)
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Vi tar rute: Kongsberg, Eidsfoss, Sande, Berger. Kan treffes på Shell, Skollenborg kl. 10:30 :-)
-
Ikke vent på meg! Hvis jeg kommer skal jeg gi beskjed, og være der i god tid! 

- Steinkastar
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001
Planen min var å dra til Smia i dag, men i går våknet jeg sterkt redusert pga forskjølelse (igjen..) og kan ikke skryte på meg bedre form i dag. Så jeg velger å holde meg hjemme i dag...
Håper dere andre som tar turen innom koser derer. God tur.
Håper dere andre som tar turen innom koser derer. God tur.

Veritas Aequitas
LUHG
LUHG
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ble en fin tur til Smia MC idag. Været var strålende og Tiger i storform
Var ikke all verden med folk på klubben, men de som var der var like blide som alltid
Grunnen til at det ikke var så mange skyldes ganske sikkert at en del var på treff, som bl.a. rogg og Fru Rogg, som vi møtte på Jevnaker på vei hjem. De hadde vært på treffet i Jotunheimen med tur til Juvasshytta og greier og greier
Bra treff, ble vi fortalt.
Ellers var Dexter en kort tur innom før han måtte dra igjen. Mens mekkern, Banditmannen og Gammelgutt + gjengen fra Trøndelagen, SheDevil, Gizmodude og Globe 'sparket dekk' og koblet helt av på grasbakken med Smia-vafler og kaffe i det fine været

Jeg slo følge med trønderne til Jevnaker hvor vi tok ei pause og snakka med rogg og Fru Rogg, for trønderne satte kursen mot Trondheim igjen.
Fikk inntrykk av at de hadde hatt ei flott helg med mye morsom MC-kjøring her nede med Dexter som "reiseleder".
Regner med å se en og annen film fra den rundreisen, ja
Gleder meg til det
God tur tilbake til Trøndelagen, folkens! Og sørg for å gi oss beskjed om at dere er kommet trygt hjem igjen, ok?

Var ikke all verden med folk på klubben, men de som var der var like blide som alltid

Grunnen til at det ikke var så mange skyldes ganske sikkert at en del var på treff, som bl.a. rogg og Fru Rogg, som vi møtte på Jevnaker på vei hjem. De hadde vært på treffet i Jotunheimen med tur til Juvasshytta og greier og greier

Ellers var Dexter en kort tur innom før han måtte dra igjen. Mens mekkern, Banditmannen og Gammelgutt + gjengen fra Trøndelagen, SheDevil, Gizmodude og Globe 'sparket dekk' og koblet helt av på grasbakken med Smia-vafler og kaffe i det fine været

Jeg slo følge med trønderne til Jevnaker hvor vi tok ei pause og snakka med rogg og Fru Rogg, for trønderne satte kursen mot Trondheim igjen.
Fikk inntrykk av at de hadde hatt ei flott helg med mye morsom MC-kjøring her nede med Dexter som "reiseleder".
Regner med å se en og annen film fra den rundreisen, ja

Gleder meg til det

God tur tilbake til Trøndelagen, folkens! Og sørg for å gi oss beskjed om at dere er kommet trygt hjem igjen, ok?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Da er vi hjemme etter ei helg fylt med mange svinger, flotte veier og utrolig mye fliring 

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Globe skrev:Som dere ser har vi funnet det nødvendig å rydde i dette emnet. Emnet inneholder nå det det var ment å inneholde, oppdatert info om og fra SMIA-MC.
Om noen skulle reagere negativt på at tråden er ryddet så bes dette tas via PM direkte til meg eller andre av våre moderatorer!
Selv gleder jeg meg stort til å endelig få dra på besøk til SMIA-MC i morgen. Har forøvrig nylig meldt meg inn der, som støttemedlem.

Ble en liten tur til Smia MC idag. Veldig variabelt vær med regn og sol omhverandre. Såvidt etpar regndrypp idet jeg passerte Drammen, men nærmere Sande var det mer finvær.
Da oppdaget jeg også snarveien som trønderne må ha brukt når de var på besøk
Bevis 1: Lett kamuflert "Sjør'dal'n" skilt
[album]2269[/album]
Bevis 2: I retningen skiltet peker var det mye grønt, rundballer og regnværsskyer - alle typiske kjennetegn for Trøndelag
[album]2270[/album]
Fra spøk til revolver så var det feriestille på Smia MC idag med en 7-8 sykler på tiden jeg var der og litt færre når jeg dro.
Syklene stod litt spredt, så måtte spandere et par bilder på dem. Min egen skjult bak rød varebil på dette tidspunktet...
[album]2271[/album][album]2272[/album]
Men vaffelpressa var igang med intern konkurranse mellom han som stod for vaflene og han som stod for pølsene. Vaflene vant!
Ellers trivelige folk som alltid
På vei hjem hadde jeg bestemt meg for å kjøre om Hanekleiva og Eikeren, og det ble bløtt nok fra Sande til Eidsfoss og deretter et godt stykke med opphold langs Eikeren
[album]2273[/album]
...før det igjen pøste ned fra Vestfossen og nesten helt hjem. De gjør mye av seg disse 0,1mm nedbør som Yr & Co varsler...
Som nevnt i "ut på tur idag" tråden fikk jeg dagens lærepenge ved akselerering ut på E18 etter Strømsåstunnelen - nymalte, stiplede striper er veldig glatte i regn. Bakenden gjorde et lite sleng når jeg gasset på for å gå relativt direkte over i venstrefeltet (grunnet bil foran meg som gjennom Strømsåstunnelen kjørte 60 og ikke akkurat var noen racer i akselerasjonsfeltet heller...)
Da oppdaget jeg også snarveien som trønderne må ha brukt når de var på besøk
Bevis 1: Lett kamuflert "Sjør'dal'n" skilt
[album]2269[/album]
Bevis 2: I retningen skiltet peker var det mye grønt, rundballer og regnværsskyer - alle typiske kjennetegn for Trøndelag
[album]2270[/album]

Fra spøk til revolver så var det feriestille på Smia MC idag med en 7-8 sykler på tiden jeg var der og litt færre når jeg dro.
Syklene stod litt spredt, så måtte spandere et par bilder på dem. Min egen skjult bak rød varebil på dette tidspunktet...
[album]2271[/album][album]2272[/album]
Men vaffelpressa var igang med intern konkurranse mellom han som stod for vaflene og han som stod for pølsene. Vaflene vant!
Ellers trivelige folk som alltid

På vei hjem hadde jeg bestemt meg for å kjøre om Hanekleiva og Eikeren, og det ble bløtt nok fra Sande til Eidsfoss og deretter et godt stykke med opphold langs Eikeren
[album]2273[/album]
...før det igjen pøste ned fra Vestfossen og nesten helt hjem. De gjør mye av seg disse 0,1mm nedbør som Yr & Co varsler...
Som nevnt i "ut på tur idag" tråden fikk jeg dagens lærepenge ved akselerering ut på E18 etter Strømsåstunnelen - nymalte, stiplede striper er veldig glatte i regn. Bakenden gjorde et lite sleng når jeg gasset på for å gå relativt direkte over i venstrefeltet (grunnet bil foran meg som gjennom Strømsåstunnelen kjørte 60 og ikke akkurat var noen racer i akselerasjonsfeltet heller...)
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Nå til søndag er det sjefen sjøl som er vaffelpresser...får nok god hjelp av fruen. Men vi har åpent, og alle som har tid og anledning er hjertelig velkommen til nystekte vafler, varme pølser og en nykokt kopp kaffe.
Åpent som vanlig fra kl. 1200 og utover ettermiddagen....søndag 17. juli. HER
Åpent som vanlig fra kl. 1200 og utover ettermiddagen....søndag 17. juli. HER
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- rogg
- Kontakt:
Sjefen sjøl
, inviterer til klubbtorsdag 21. juli. Vi åpner kl 1800 og holder åpent til 20-21 tiden.
Vi har som vanlig varme vafler og nykokt kaffe.

Vi har som vanlig varme vafler og nykokt kaffe.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Hva skjer egentlig på en klubbtorsdag?
Det er det samme for skylda hvem som har den...