Carpa skrev:
Jeg synes dog sykkelen min er bedre å kjøre enn den på kjøreskolen, en Susuki GSR....
Den var litt kranglete å gire med og ble fort sur etter litt krypkjøring
Du har jo ordentlig sykkel du vet du.

Carpa skrev:
Jeg synes dog sykkelen min er bedre å kjøre enn den på kjøreskolen, en Susuki GSR....
Kvalitetsbevist vettuKrankenWagen skrev:Carpa skrev:
Du har jo ordentlig sykkel du vet du.![]()
Nå må jeg vel ærlig innrømme at jeg ikke vet hva den store forskjellen på en V4 og en rekkefirer, annet enn V fasongen....KrankenWagen skrev:Ja, er to forskjellige greier det der, VFR har en V4 motor, mens GSR en er rekkefirer.
Blir merkbare forskjeller. Jeg misliker V4 intenst, med unntak av Yamaha V-Max, som egentlig alltid har vært en pervogreie...
Virker som om Honda prøver å lære den nye generasjonen MC folk opp til å like V4, for ser jo ut til at det er det som er og blir framtiden hos Honda.
Men ordentlige MC folk biter ikke på den der!
Trodde ordentlige MC folk likte seg på alt med to hjul jeg, selvfølgelig da med enkelte favoritter.KrankenWagen skrev:Ja, er to forskjellige greier det der, VFR har en V4 motor, mens GSR en er rekkefirer.
Blir merkbare forskjeller. Jeg misliker V4 intenst, med unntak av Yamaha V-Max, som egentlig alltid har vært en pervogreie...
Virker som om Honda prøver å lære den nye generasjonen MC folk opp til å like V4, for ser jo ut til at det er det som er og blir framtiden hos Honda.
Innendørs kjøretime ?Carpa skrev:Kjøretimen foregikk under tak så det gikk fint det Intruder![]()
Ang Sjusjøen så synes jeg det er litt tidlig å planlegge så den må jeg komme tilbake til. Men Sjusjøen er jo vakkert da :-)
Innendørs bærtur! :-)Jompa skrev:Innendørs kjøretime ?Carpa skrev:Kjøretimen foregikk under tak så det gikk fint det Intruder![]()
Ang Sjusjøen så synes jeg det er litt tidlig å planlegge så den må jeg komme tilbake til. Men Sjusjøen er jo vakkert da :-)
Det neste blir vel innendørs fisketur, eller e æ på bærtur nå ?
Dere er på bærtur nå, sannsynligvis innendørsboblehue skrev:Innendørs bærtur! :-)Jompa skrev:Innendørs kjøretime ?Carpa skrev:Kjøretimen foregikk under tak så det gikk fint det Intruder![]()
Det neste blir vel innendørs fisketur, eller e æ på bærtur nå ?
Vel, nå har vel Honda brukt V4 i 30 år, så det er ikke den nye generasjonen de skal lære noe.KrankenWagen skrev: