Hei, og Godt Nytt År til deg også. Det er hyggelige tilbakemeldinger du kommer med, det setter vi pris pån00b skrev: 06 jan 2021, 09:11
Har skjønt at det er en liten klikk her inne med folk som kjenner hverandre, både i- og utenfor forumet, og det er hyggelig. Jeg er nok ikke den som er mest sosial og deltar i diskusjoner som ikke angår meg.
For min del så var jeg veldig i tvil på om jeg begynte å bli for gammel for dette MC-livet, og da jeg bestemte meg for å ta lappen fant jeg veldig mye verdifull informasjon på dette forumet. I tillegg var det flere innlegg av personer som nettopp hadde tatt lappen, og når jeg spurte om noe fikk jeg svar fra flere forskjellige samme dag.

Forumet har plass til alle. Det er nok delvis riktig det du skriver her, men jeg kjenner meg ikke helt igjen i det. Selvfølgelig er det grupperinger i forumet som kjenner hverandre privat, og som har kjent hverandre før de ble forummedlemer. Men de fleste av oss som kanskje virker som gamle kjente har likevel blitt kjent gjennom forumet. Siden 2017 har vi også arrangert årlige forumtreff der vi har fått muligheten til å bli mer personlig kjente. Mange treffdeltakere har også deltatt på flere av treffene, og vi er noen få som så langt har deltatt på alle treffene. Men også når vi reiser på lengre turer hver for oss eller flere sammen har vi en tendens til å finne eller bli kontaktet av forummedlemmer underveis for kortere treff. De mest aktive i forumet har gjerne en tendens til å ofte oppleve dette. Det er veldig hyggelig når slikt skjer. Jeg har selv opplevd dette mange ganger, og det har uten unntak vært veldig trivelig.
De du opplever som en liten klikk med folk som kjenner hverandre godt, er svært imøtekommende og inkluderende mennesker. Benytt muligheten til å treffe disse om du ser muligheten, du vil fort oppdage at du er inkludert i klikken. Du er forummedlem, en aktiv sådan, altså en av oss