For noen flotte veier! Takk
Xyvind og
Skogstrollet for gode tips
Jeg startet umiddelbart på snirklede veier fra meg og videre inn på Kroerveien til Ås, for dere som ikke har kjørt Kroerveien mellom Skotbu/Ås og Vestby kan det anbefales, svingete krokete veier med 80 sone stort sett hele veien

Stort sett gikk det knakende flott hele veien, møtte et par andre motorsykler, og oppdaget at jeg faktisk hadde kjørt avstikkeren mot Hvitsten før, da jeg kjørte opp

Jeg tok det ganske rolig ettersom jeg ikke har kjørt veiene noe særlig før og jeg ikke viste hvordan svingene var. Stoppet litt i Hvitsten for å orientere meg litt og ta litt bilder.
IMG_0758.jpg
Det var en del folk på stranda så forsøkte å ta bilder uten at det så ut som jeg tok bilde av de halvnakne solslikkerne

Fulgte deretter veien videre mot Son, havnet bak en bil en del av veien, men siden det var ukjente veier var det helt greit. Ved stopp pga veiarbeid fikk jeg passert bilisten sammen med en annen motorsyklist som la seg foran meg, også helt greit.

Jeg merker at jeg nok er av det forsikre slaget når det kommer til svinger. Jeg tar lite risiko og forsøker å legge meg slik at det er minst mulig sannsynlig å treffe en bilist. Han som kjørte foran var ikke helt samme typen, og hadde han truffet noen bilister i de svingen hadde han vært historie. Med min flaks gidder ikke jeg ta sånne risikoer.

Stoppet i Son for en liten orientering og fotosession
IMG_0762.jpg
Jeg hadde egentlig tenkt å kjøre samme vei tilbake og opp til Vestby, men det var da såpass varmt og jeg var såpass sugen på en øl at jeg bestemte meg for å kjøre E6 tilbake til Vestby og deretter kroerveien hjem. Jeg må si det var ganske digg å komme ut på motorveien å få luftet seg litt etter den litt lavere farten og mer innestengte luften på småveiene. Det ble en litt kortere tur i dag, men det var egentlig het greit, jeg fikk kjørt litt fra meg i går, og jeg hadde en øl med mitt navn på i kjøleskapet
IMG_0764.jpg
Jeg tenkte å ta en tur i dag også på samme lengde, er en del stash å fikse før morgendagen. Litt usikker på hvor veien tar meg, men godt mulig jeg kjører samme rute igjen

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.