Mente bare at det kanskje kunne være triveli å kjøre sammen

Hmm, ikke misforstå, er helt klart mer trivelig å kjøre sammen.. Kanskje jeg og dama skal bli med en tur kanskje? hmm.... Hva er opplegget den dagen a? Er det med værforbehold?ArcticTiger skrev:Joa. Alle veier fører til Ro(m)a, sies det.
Mente bare at det kanskje kunne være triveli å kjøre sammen. Og så er det jo sånn at det er ikke altid at den kjappeste veien er den beste når du kjører mc
Jeg har vært på Roa tre ganger og er vel ikke akkurat lokalkjent...DET er AJs domene..ArcticTiger skrev:http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=3457
Det blir vel det vanlige som alltid når mc-folk møtes: Kaffedrekking
, Mc-juging, eting, og en rundtur på Hadeland håper jeg.
Alt er vel ikke ferdig planlagt ennå, eller hva sier dere Intruder og AJ som vel er initiativtakere og lokalkjennt?
Hvis allt går etter planen blir det anleding til å prøvekjøre noe desmo-greier
Kjempeidé!ArcticTiger skrev:@Lasse: La dama di være hjemme å stelle i heimen, så tar du med deg Svigermor på overraskelses-bursdags-MC-tur til Roa istedetSå lager vi bursdagsfest med is og pølse på Shellstasjonen der
![]()
Er ikke normalt at disse faller av - gjelder spesielt låsepinnen, som skal dyttes inn nedenfra. Det normale er heller at verkstedet glemmer å dytte pinnen årntli på plass...lasse_hansen skrev:lurer på det... Plast klips faller av sånå faller vel motoren og sånn av snart å